Aplikasi Mudah Untuk Kita Yang Jenis Last Minute Rancang Untuk Pergi Melancong!



LMB (Last Minute Booking) merupakan satu aplikasi sehenti kembara mudah (one stop travel centre) yang dapat membantu mereka yang ingin bercuti.kembara atau secara kecemasan perlu berurusan ke luar negara  di mana sahaja pada bila-bila masa. Aplikasi di LMB membantu kita dalam menyelesaikan segala urusan menempah tiket penerbangan, memilih pakej pelancongan serta urusan berkaitan pelancongan. Semuanya muda dengan hanya satu KLIK sahaja. 

Oh ya, aplikasi ini boleh dimuat turin samada dari Google Play ataupun Apple App Store

Terdapat banyak pakej yang ditawarkan di dalam aplikasi LMB.

Antaranya seperti:-

1. Pakej dari Matta Fair


Kebetulan saya memang mencari pakej-pakej murah dah berbaloi untuk pergi bercuti ke negara-negara Asia. Saya memilih pakej Matta Fair. Tedapat banyak pakej yang ditawarkan dan semuanya pada harga yang sememangnya berpatutan. Contohnya ke Phuket untuk 3hari 2malam, harga pakej percutian hanyalah RM519.

2. Pakej Libur
Hanya klik pakej-pakej disenaraikan yang kita minati. Seterusnya aplikasi ini akan memberi info tentang pakej berserta dengan harga yang yang ditawarkan. Kebanyakan pakej yang ditawarkan memang sesuai untuk perjalanan kembara orang muslim. Sebab itulah kita akan lihat nama-nama pekaj ini semua mempunyai perkataan muslim :p

3. Pakej Segera

Pakej yang telah lengkap dengan tarikh bertolak, jenis penerbangan, tempoh perjalanan dan yang paling best siap dengan aturcara sepanjang percutian.

4. Carian Hotel dan Tiket Semuanya Di Hujung Jari.

Dengan aplikasi LMB kita juga boleh buat carian untuk tiket kapal terbang dan hotel. Hanya Taip sahaja informasi seperti yang diperlukan oleh aplikasi. Tidak sampai 1 minit, kita akan mendapat kuputusan dari carian yang dibuat.

Begitu juga kita nak buat carian tempat yang hendak dilawati. Kita hanya taip di ruang yang disediakan,
Dan...TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Kita akan dapat terus maklumat hotel yang direkomekan untuk kita menginap di tempat yang kita hendak kunjung. Mudah dan menarik bukan?

Untuk pengetahuan semua syarikat ini berpengalaman dalam menyediakan perkhidmatan 'Pakej Travel' untuk Muslim untuk lebih dari 20 tahun yang lepas. Sebarang pertanyaan boleh hubungi di talian yang tertera di atas. Dan jika kita ingin walk-in, boleh rujuk ke alamat di atas mengikut masa waktu operasi syarikat yang tertera. Ataupun kita boleh layari  http://lastminutebooking.com.my/ untuk tempahan dan keterangan lanjut :)

Mudah, praktikal semuanya di hujung jari anda,
Dan kita boleh melancong bila-bila masa sahaja!


Aplikasi Mudah Untuk Kita Yang Jenis Last Minute Rancang Untuk Pergi Melancong! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 18, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.