Raikan Besday di Chilis Bersama 2 Minah Gangster

2 hari lepas ceritanya. Ada kerja sikit tiba2 bertembung ngan 2 minah ni kat One Utama. Waktu terjumpa time lunch pulak tu.. Memang minta makan berjemaah lah namanya. So, dalam banyak-banyak restoran kat situ, Chillis juga menjadi pilihan. Yolah nak makan kat Chillis bukannya boleh hari-hari. Hatta sebulan sekali belum tentu apatah lagi setiap minggu.

Dipendekkan lagi citer merapu-rapu. Jom skodeng apa yang saya dan 2 minah gengster lagi telan.
Yang ni saya punya,,,
Saya memang minta daging ini dimasak 'well done'. Portion okla cuma rasanya lebih kick degan sos blackpepper. Mashed potatoes pun sedap :)

Ini hidangan pilihan Nannie Isa. Ada isi ayam, kat atas tu bertaburan salsa tomato. 

Pilihan Cik Lily Putih. Saya suka rasa ayam yang ranggup di luar bersama isi lembut didalamnya. Dan terasa best bila telan dengan rasa sos ala2 sweet2 sipcy!

Salad!!!!

Makanan 3 minah acah-acah gengster!

Kunun seprise sesangatttt!!
Hahahahahaha, lepas makan alih2 beberapa staf Chillies disertai pelanggan yang ada kat situ beramai2 menyanyikan lagu hepi besday!!

Oitss advance sangat tu! Nampak nooo korunk nak suh aku nampak  kertu sebelum usia...
Cisss!


Apapun tq noks...makan2 dengan hakak, lepas tu buat acah2 seprise sambut besday kan, kahkahkah


Apapun adalah diumumkan hari ni 12 March menginjak lagi satu tahun dari angka usia. Moga dengan peningkatan usia ini menjadikan saya lebih bersemangat meningkat prestasi dan mengurangkan kontroversi. Kahkah

#kodahkenapaPah
#lempangkan
#orangtuamemangemo
Raikan Besday di Chilis Bersama 2 Minah Gangster Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 12, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.