Fresh To Go! Solusi Untuk Mereka Yang Sibuk Mengejar Masa

Hidup zaman mengejar masa memang sibuk tidak sudah-sudah. Kadang-kadang perut yang sedang lapar minta diisi kita masih mencari-cari makanan apa yang boleh dibeli . Pastinya sesibuk manapun kita, waktu makan tidak boleh kita ambil mudah, benarkan? Huhuhu

Seperti saya, pasti akan mencari makanan yang sudah siap dimasak/dibungkus dan paling penting kesegaran makanan tersebut perlulah berada ditahap yang maksimum. Barulah ada rasa kenikmatan dan seterusnya memberi kekenyangan. hihihi.

Tempat yang paling best mencari makanan adalah kedai serbaneka 7-Eleven. Dengan waktu operasinya 24 jam membolehkan kita terjah bila-bila masa sahaja! Woot woot

Dan antara produk terbaru 7-Eleven yang mencuri perhatian ialah "Fresh To Go"!

Produk makanan ini yang dihantar ke kedai serbaneka 7-eleven yang terpilih setiap hari, yang disediakan tanpa bahan pengawet, mendapat pengikhtirafan HALAL dan paling penting ianya dapat mengekalkan rasa hidangan seperti anda menyediakannya sendiri di rumah. Hebat bukan? Ini adalah sinonim dengan namanya Fresh To Go!

Terdapat variasi pilihan makanan di bawah label Fresh To Go, antaranya seperti nasi bersama rendang, lasagna, macaroni, sausage bun bersama keju, sausage bun bun bersama sos lada hitam, pai, sandwich (beraneka jenis), salad, dan banyak lagi :=)

Jika teringin nak menikmati sesuatu yang agak berat dan mengenyangkan. Kita boleh dapatkan bihun goreng (siap ada telur dadar dan sambal).  Oh ya, saya beli satu pek ini buat bekalan anak-anak saya yang pergi ke sekolah. Jadi, saya tidak perlu rasa kalut setiap awal pagi untuk menyediakan bekalan makanan buat anak-anak. Hanya singgah sebentar di kedai 7-eleven, ambil dan bayar. Mudahkan :p

 Seperti anak saya Anaqi, beliau lebih suka bekalan yang mudah dan praktikal. Jadi saya telah memilih sandwich chicken meatloaf with  potatoes and omellete. Sedap dan mengenyangkan.

 Memandangkan saya dalam proses untuk mengurangkan berat badan. Jadi pilihan makanan saya haruslah Garden Sald with Roasted Sesame Sauce. Sayuran hijau, tomato dan bijian jagung bersama mayonis kewpie roasted sesame memang kombinasi yang sangat umphhhhh!!

Hanya pilih produk Fresh To Go yang kita minati, bawa ke kaunter dan bayar!

Semudah A..B..C...

Dan kita juga tidak perlu risau tentang harganya. Memang berpatutan dan berbaloi.

Paling penting, setiap kali kita membeli produk Fresh To Go ini, kita boleh lihat dengan jelas tarikh luput di kotak. dan biasanya ianya adalah untuk tempoh 1 hari sahaja (demi menjaga kualiti dan kesegaran produk!)


Simple tapi tetap enak!!

 Gaul rata sahaja sos Kewpie yang disediakan bersama dalam produk.

Bukan saya seorang sahaja yang menggemarinya, bahkan amani yang berusia 6 tahun juga teruja menikmatinya. Sememangnya berkongsi rezeki hidangan yang enak dengan orang yang tersayang memang menyeronokkan :=)

F - Fantastik
R - Ready! (sedia dimakan bila-bila  masa sahaja)
E - Enak
S -  Segar
H - Hasiat (kha-si-at)

T - Terbaik
O - Offer (tawaran di 7-Eleven di mana sahaja)

G- Genuine
O - Originality!

Keterangan lanjut mengenai produk Fresh to Go boleh layari http://www.7eleven.com.my/products

Jom Fresh To Go!
Fresh To Go! Solusi Untuk Mereka Yang Sibuk Mengejar Masa Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 19, 2016 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.