Sesuatu Yang Hebat di Sunway Putra Mall |Marvel’s Captain America: Civil War

Sunway Putra Mall telah bekerjasama secara eksklusif dengan Disney dan Marvel untuk membawa peminat Marvel bersama-sama untuk meraikan tayangan filem bermula dari 15 April hingga 8 Mei 2016.

Pertempuran antara Captain Amerika dan Iron Man yang disertai bersama beberaapa adiwira yang lain menjadikan filem ini sarat dengan aksi yang sememangnya snagat dinanti.

Diantara.....

Kebebasan atau keselamatan? 

So, anda dipihak yang mana?
Istimewanya di Sunway Putra Mall di mana pengunjung boleh menentukan pihak mana yang mereka mahu sertai iaitu samada #TeamCap atau team #IronMan.


Yang lebih menarik terdapat pelbagai koleksi monumen Captain Amerika dan Iron Man serta pasukannya dipamerkan di rung legar tengah Concourse Main Sunway Putra Mall. 


Terdapat satu booth virtual realiti yang mana pengunjung boleh bergambar menggunakan perisai Captain Amerika dan juga Iron Man. Dan boleh membawa balik foto/gambar untuk dibawa balik secara percuma.


Para pengunjung juga boleh menyertai Pertandingan Cosplay pada 2 hb Mei 2016. Dengan bergaya dengan koctum, daripada mana-mana watak di dalam filam 'The Cicil War'. Pemenang setiap kategori boleh memenangi hadiah-hadiah menarik bernilai lebih RM2,500 yang ditaja oleh Sunway Mall Putra dan Lil Monsters.

“Today superheroes movies are one of most anticipated movies that people look forward to watch. With this collaboration with Disney, we try to have entertaining and family fun events in our mall and we are excited to share this experience with our shoppers. Hence this event is one of the effort to encourage the fans and shoppers to be part of an exciting cosplay competition at our mall.”
said "kata Cik Phang Sau Lian, Pengurus Besar Sunway

Oh ya. kita juga boleh membeli set pop corn khas Captain America di TGV. Cantik dan esklusif!

Marvel’s Captain America: Civil War akan mula berada di pawagam pada 28 April 2016.

www.sunwayputramall.com atau hubungi di 03-2786 9300

Ikut Sunway Putra Mall pada platform media sosial:

Facebook - www.facebook.com/sunwayputramall

Instagram - @Sunway_Putramall

Sesuatu Yang Hebat di Sunway Putra Mall |Marvel’s Captain America: Civil War Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 30, 2016 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.