Rohto® Cool Drop Untuk Mata Yang Cantik

Kesiahatan dan kecantikan sememangnya perlu seiring. Dalam kita menjaga kesihatan diri, kita juga sering terdedah dengan keadaan alam sekitar seperti berhabuk, jerebu, asap dan sebagainya.

Selain itu, keadaan kita yang sibuk bekerja terutama harus menggunakan komputer pada masa yang agak lama boleh menyebabkan mata kita rasa letih. atas sebab itu saya sentiasa mencari solusi agar mata saya benar-benar relaks dan segar,

Apabila saya diperkenalkan dengan Rohto®  Cool Drop ubat titis mata yang mampu mengekalkan kelembapan dengan berkesan serta memberikan kelegaan terutama untuk mata kering dan gatal-gatal. memang menjadikan saya begitu teruja. 

Dan dari sudut kesihatan penglihatan, titisan mata dapat memainkan peranan yang besar untuk memberi keselesaan  dan menyegarkan mata sepanjang hari. Diperkenalkan oleh Rohto®, nombor satu produk penjagaan mata, Rohto® Cool Eye Drops datang dengan formula penyejukan unik yang mampu memberi penyejukan sensasi segera. Ianya juga boleh mengurangkan keletihan mata dan membantu memberi penglihatan dengan lebih jelas,


Rohto® sentiasa memastiakan penghasilan. Rohto® Cool Eye Drops mengikut piawaian dan sentiasa konsisten dengan kualiti yang dihasilkan.

"The process from filling to packing is fully automated and conducted by machines to ensure complete product hygiene. It uses HEPA (High-Efficiency Particulate Air) filter for air-conditioning during the manufacturing process, under a controlled environment (ISO 14644 Grade A) whereby the classification of the air cleanliness in the surrounding vicinity is at the highest standard of safety and quality"



The Rohto® Cool Drop dijual pada harga RM16.90 (termasuk GST) bagi setiap botol dan boleh didapati di farmasi dan pasar raya besar di seluruh negara. Titisan mata dibungkus dalam botol inovatif  yang mempunyai bukan squirting mudah. Sesuai untuk semua jenis mata dan jug amerek ayang memakai kantap mata. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.rohtoeyedrops.com.my.

Rohto® Cool Drop Untuk Mata Yang Cantik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 08, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.