Motherhood.com.my Portal Membeli Belah Yang Mampu Mewarnai Dunia Keibubapaan Anda!

Motherhood.com.my merupakan portal membeli-belah yang menawarkan pelbagai keperluan barangan bayi dan kanak-kanak dengan harga yang sangat berpatutan. Portal yang diiuruskan oleh Nuren Group, ini sememangnya sudah terkenal dengan 2 platform web  seperti www.wedding.com.my dan www.Nuren.sg

Selain daripada kita boleh membeli pelbagai produk, motherhood.com.my juga menawarkan pelbagai informasi dan tips berguna yang boleh dijadikan rujukan khas buat wanita di luar sana. Kita juga boleh berkongsi pendapat dan juga menghantari testimoni tentang produk dan servis yang pernah kita dapati dari Motherhood.com.my 


Yang menariknya, untuk mereka yang pertama kali mendaftar untuk menjadi ahli, secara automatiknya akan diberikan RM15 kredit didalam akaun. Dan tiada minimum pembelian sebagai syarat untuk menggunakan kredit percuma ini ya!

Banyak juga pilihan barangan yang dijual pada harg amenarik dan tawaran istimewa.

Dan saya sendiri telah mencuba sendiri motherhood.com.my ini dengan membuat pembelian pyjama buat anak-anak saya.


Cara membuat pembayaran juga mudah. Dan kita hanya perlu mengikut langkah-langkah seperti yang dinyatakan.

Dan saya tidak sabar menantikan produk pembelian saya di pintu rumah!

******************
Baru-baru ini, telah berlangsungnya pelancaran serta sesi pengenalan laman web motherhood.com.my di Petaling Jaya Selangor.

Kelihatan ramai mummy bloggers yang menghadiri majlis yang dianjurkan oleh pihak Nuren Group ini. Masing-masing memang teruja untuk mendengar sendiri tentang platform membeli-belah yang menawarkan pelbagai produk dan servis yang ditawarkan pada harga yang berpatutan.

Madam Stacey Lee (COO wedding.com.my / motherhood.com.my) menerangkan serba ringkas tentang platform membeli-belah khas buat ibu-bapa, tentang program refferal dan banyak lagi.

Antara produk hot selling di motherhood.com.my!

Di majlis ini juga, turut diadakan penyampaian hadiah buat pemenang Pet Pet yang menerima produk Pet Pet selama setahun.

Selain daripada kami dijamu dengan hi-tea yang enak. Terdapat pelbagai aktiviti yang lain seperti face painting, lucky draw, photobooth dan banyak lagi.

Oh ya! Ada berita baik untuk semua. Uolls boleh juga menyertai peraduan yang dianjurkan oleh motherhood.com.my--> klik SINI

Dan berpeluang juga membawa balik hadiah menarik iaitu kamera Panasonic LUMIX GF8!

Jangan lupa untuk menjadi ahli di www.motherhood,com,my untuk mendapatkan RM15 kredit percuma. Dan setiap rakan yang kita kenalkan (refer), mereka juga akan menerima kredit RM15 dan mereka juga akan menerima kredit tambahan RM5 (untuk berbelanja pertama kali). Dan kita pula bakal menerima tambahan kredit RM10 (kerana kawan yang kita 'refer' berbelanja di motherhood.com.my buat pertama kali) dan  jika mereka terus berbelanja di motherhood.com.my, kita juga bakal menerima 5% kredit dari jumlah yang dibelanjakan oleh mereka. Menarik bukan!

Keterangan lanjut boleh layari, https://www.facebook.com/motherhood.com.my/
Motherhood.com.my Portal Membeli Belah Yang Mampu Mewarnai Dunia Keibubapaan Anda! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 05, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.