Happy Birthday Althea!!

Sudah setahun rupanya usia Althea. Pejam celik pejam celik cepatnya masa setahun. Tapi melihat kepada kemasyuran Althea sebagai sebuah portal membeli-belah produk kecantikan di Malaysia memang saya tidak jangkakan ianya baru berusia setahun. Ianya seakaan Althea sudah bertahun-tahun lama dikenali. Ini memang pencapaian yang hebat.
 
Muka ada gembira kannn...bila Althea bagi hadiah produk yang digemari bernilai RM150 secara percuma :p

Sebenarnya kannnnnnnnnnnn....Siyes tak tipu. Bila saya buat carian produk di laman web Althea memang ambil mas aberjam-jam. Sebabnya terlalu banyak sangaaaaaaaaaaaaaaaat barang yang menarik dan best memang hati ni melonjak nak memiliki. Harga yang ditawarkan pula sangat berpatutan uolls. Ada produk yang dijual dengan harga yang begitu istimewa dan memang murah kalau dibandingkan dengan harga di pasaran.

Cikedaut barangan apa yang belanjakannya ya..hiks..
Meh meh kepochi semua kesayangans....


Saya memang hantu losyen. Apatah lagi losyen tangan dan badan yang menawarkan bau-bauan yang best dan menyegarkan.

Pilihan saya:
Perfume Hand Cream (White Musk)  Kod NPTHC001 RM10

Berbentuk tiub sederhana tidak terlalu kecil dan besar. Sangat praktikal untuk saya yang suka membawa losyen ini ke mana sahaja. Saiznya kompak sememangnya muat dalam tas tangan saya yang sederhana saiznya. Paling penting, bau white musk memang sinonim dengan bauan yang saya minati dan ianya mampu merangsangkan tenaga ketika saya letih dan perlu sesuatu untuk cetusan yang lebih segar.


Selain itu, saya juga telah mencuba Perfume Hand Cream (Lavender Floral). Seorang yang suka memakai wangi-wangian setiap kali keluar rumah, memang saya akan pastikan losyen tangan dibawa juga mempunyai wangian yang say aberkenan.

Bau Lavender sangat lembut dan tenang. Hanya letak sedikit sahaja ianya kekal wangi pada waktu agak lama. Kod NPTHC003 RM10

Yang ni botolnya agak cute dan simple. Saya tertarik dengan ayat dekat tube hand cream ini ---> It;s my hand cream, hehehe...

Bau natural, terasa lembut sahaja tangan setelah disapu dengan losyen ini. Kod produk ISMPC004, harga RM6 sahaja.

Velvet two way cake. Sapuan bedak muka menjadikan oles wajah kita lebih flawless. Harga RM46 sahaja. Saya sangat sukakan casing produk ini, elegan!

It's my lip crayon color!! Pilihan warna Nudie Rose. Senang dah pakai uollls, tak perlu touch up bibir banyak kali, heheheh. Harga yang ditawarkan hanyalah RM20. Murah ajor!!!

Saya jenis suka juga tengok mereka yang oandai menatarias mata. Untuk mencuba yang jenis ekstrem tidaklah berani. So, say ahanya mencuba sesuatu yang sangat basic iaitu Jewel Light Waterproof Eyeliner Color. Harga di Althea RM18 :)

Kalau kita keluar rumah ataupun berjemur di tempat yang agak panas. Kita perlu membawa krim pelindung matahari. Pilihan say atentulah Sunprise Mus Daily SPF 50+ PA +++. Harga yang ditawarkan hanyalah RM25 sahaja.

Yang ini sesuai bukan untuk saya sahaja. bahkan say aboleh berkongsi bersama ahli keluarga yang lain. Produk aloe vera ini bertiindak sebagai soothing gek, yang mampu memberi keselesaan atas kerengsaan atas kulit dan sebagainya. Seperti baru-baru ini, my Ameer mengalami melecet di bahagian punggungnya. Dengan meletakkan sedikit gel ini dapat mengurangkan kesakitan dan juga mampu mempercepatkan kesembuhan luka. Harga dari Althea RM14 sahaja.


Murahkan semua produk ini berharga RM149 sahaja. Memang pembelian yang sangat berbaloi-baloi!

Oh ya sempena dengan hari jadi Althea terdapat promosi yang menarik boleh uollls dapatkan. antaranaya seperti promosi yang terdapat di poster di atas!!


Pelbagai hadiah menarik menanti anda untuk contest selfie di instagram Althea. memang semua hadiah yang ditawarkan menarik. Untuk syarat dan keterangan lanjut boleh rujuk pada ionstagram Althea ya!!

"#AltheaTurns1 Instagram Contest
- Got your Althea party kit? Wish us a happy birthday with #altheaturns1 and stand a chance to win amazing prizes such as Macbook Air, Ipad Air 2, iPhone 6S, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera, Althea credits and beauty hampers from Althea
- Prizes total worth KRW10,000,000 to be won.
- Contest starts from 20th July - 15th August, 2016.

Nak dapatkan goodie bag edisi khas, jangan lupa gunakan kod dia atas. Dan ianya hanyalah untuk 1500 pembeli pertama sahaja ya!!

So, uooolll jangan lupa untuk jengah www.althea.kr  !!

Happy Birthday Althea!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 05, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.