Guardian Membawakan Kempen "The Confidence in Pink"

Tidak dinafikan wanita memainkan peranan yang penting dalam kehidupan manusia. dengan adanya wanita, dunia menjadi lebih sempurna. Bersempena dengan  "Hari Wanita Antarabangsa" pada 8 March ini, Guardian mengadakan siri jelajah bagi meraikan dan menghargai pencapaian wanita hari ini. Pelbagai tawaran menarik serta hadiah misteri sepanjang Kempen "The Confidence in Pink"ditawarkan di seluruh outlet Guardian di Malaysia.

Tema Hari wanita Antarabangsa tahun ini ialah #BeBoldForChange yang mana menyeru untuk semua wanita dan remaja perempuan untuk berani mencapai segala yang mereka impikan dalam hidup.

Kempen "The Confidence in Pink"akan membawa 7 duta merah jambu yang boleh dikenal pasti melalui tag "Confidence in Pink "yang tertera di t-shirt mereka. Pelanggan yang berpeluang menemui duta ini perlulah mendapatkan wristband berwarna merah jambu (akan diberikan secara PERCUMA) dan begitu juga kad tuntutan hadiah misteri (redemption card).

Dekat mana kita boleh rujuk duta mera jambu ini? Sila semak di jadual siri jelajah seperti tertera pada gambar di bawah :=)

Untuk lokasi-lokasi tertentu, pada waktu yang seperti tertera ya!

Apa yang menarik kad tebusan hadiah serta-merta itu kita boleh tebus untuk dapatkan hadiah misteri di Guardian setiap lokasi. Macam-macam hadiah ada tau! Semuanya menarik.

Wristband yang berwarna merah jambu ini kita boleh gunakan untuk mendapat diskaun bagi setiap pembelian barangan yang dibuat di Guardian. Comel juga wristband ni! Tapi yang lebih penting ianya boleh digunakan bagi mendapat lebih penjimatan.

Contohnya seperti barangan penjagaan muka dan badan. Kita boleh mendapat penjimatan sehingga 50%. Banyak murah uolls....

Kalau nak restok pencuci muka, losyen badan dan lain-lain, inilah masanya kita dapatkan barangan ini di Guardian. Tempoh tawaran ini hanyalah sehingga 15 March 2017 sahaja tau.

Begitu juga barangan mekap. Ada juga diskaun sehingga 50%. Dari pelbagai jenama terpilih uollls! Semuanya sehingga 15 March sahaja ya.

Oh ya! Dengan adanya wristbank pink ini juga membolehkan pelanggan Guardian Malaysia medapatkan lagi potongan 10% bagi setiap pembelian lebih RM30 dalam satu resit dari tarikh 1 sehingga 30 March 2017.

Bahkan untuk barangan kosmetik, penjagaan muka wanita,  produk pelindung matahari (sun care) dan penjagaan bibir akan diberikan tambahan diskaun lagi 10%. Dan promosi ini adalah bermula dari 31 March sehingga 30 April 2017.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

Keterangan lanjut boleh layari:

WEBPAGE     : www.guardian.com.my/confidenceinpink
FACEBOOK   : www.facebook.com/GuardianMalaysia
INSTAGRAM : www.instagram.com/guardianmalaysia
TWITTER       : https://twitter.com/guardianmys
Guardian Membawakan Kempen "The Confidence in Pink" Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 06, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.