THE traveloka SALE-ABRATION!!

 Holla!!!!!!!!
Pejam celik..
Pejam celik..
Dah nak cuti sekolah. Pastinya kita ada banyak perancangan sempena dengan cuti sekolah akan datang. Apatah lagi cuti di awal tahun, masih jauh lagi dengan peperiksaan besar yang biasanya dijalankan pada bulan September dan seterusnya.

Macam keluarga saya, kami memang suka melancong. Melihat negara luar, budaya dan senibina peninggalan orang lama yang menjadi kebanggaan penduduk tempatan dan banyak lagi. Dan biasanya saya akan membuat carian mengenai destinasi, tiket dan penginapan melalui internet. Yang pastinya aplikasi TRAVELOKA sentiasa menjadi pilihan saya dalam membuat tempahan penerbangan dan penginapan. Mudah sangat uolls. Semuanya dihujung jari. Pantas, selamat dan memuaskan perkhidmatan yang diberikan.

Apa yang penting selain daripada aplikasi ini yang mesra pengguna, pelbagai juga tawaran menarik serta harga begitu berpatutan yang ditawarkan. Memang memberi banyak penjimatan!

Biarpun urusniaga dalam talian, namun perkhidmatan sokongan yang diberikan adalah 24 jam. Apa yang menarik keselamatan dan privasi transaksi dalam talian kita akan dilindungi oleh RapidSSL yang sah. Dan kita akan menerima e-tiket atau baucar hotel secara terus dalam e-mel yang didaftarkan. 

Dengan beribu hotel penginapan yang ditawarkan dengan harga diskaun, dan juga harga tiket penerbangan yang jauh berpatutan, tidak hairanlah TRAVELOKA menjadi agensi percutian atas talian yang sentiasa menjadi pilihan!

Untuk lebih tawaran menarik, boleh layari laman web ini ya!



Selamat Bercuti!
THE traveloka SALE-ABRATION!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 17, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.