Whoosh Kini Dibuka di Sunway Piramid | Kempen 'Eye Am Stylish' 2017

Untuk pengetahuan semua Whoosh kini telah membuka outlet terbarunya di Sunway Piramid. Ini merupakan outlet yang ke-18 sejak penubuhannya yang bermula pada tahun 2015.

Nama Whoosh itu sendiri memberi maksud - FAST, FRESH dan FORWARD!
Sesuai dengan realiti kehidupan hari ini yang masing-masing mengejar kesibukan dan perlu dilakukan dengan pantas dan tepat.

Whoosh merupakan subsidiari di bawah Focus Point, satu jenama produk fesyen cermin mata yang semeangnya diminati mereka yang sukakan cermin mata yang bergaya. Apa yang menarik konsep kedai Whoosh membenarkan pelanggan mencuba dan mendekati sendiri pilihan cermin mata yang dikehendaki tanpa rasa stress atau gangguan dari pembantu kedai.


Selain daripada itu harga yang ditawarkan cukup berpatutan dan ianya memberi pulangan yang hebat. Ini terutama apabila pelanggan boleh mendapatkan pilihan cermin matanya sendiri dengan harga yang mampu dimiliki.




Bersempena dengan pelancaran pembukaan terbaru, Whoosh juga telah memperkenalkan kempen terbaru mereka iaitu "Whoosh, Eye Am Stylish!"2017.

Dalam kempen terbaru ini, Whoosh memperkenalkan 5 gaya berbeza dengan 4 harga tetap yang berpatutan ditawarkan. Antara gaya yang ditengahkan seperti Sunnies, Trendy, Urban, Vintage dan Young.


Selain daripada itu di majlis pembukaan outlet ini turut didatangkan Cik Evelyn Ch'ng selaku Pengetua Perunding Imej Emage Style Consultancy yang berkongsi tentang tips pemilihan cermin mata terhadap keperluan seseorang individu. Menurutnya lagi pemilihan cermin mata perlulah mengikut bentuk muka, warna kulit dan juga personaliti yang dimiliki.

Kak Ira dengan pemilihan cermin mata yang digemarinya. Memang cantik terletak!

Vogue si manis Rane! Punyai kelas yang tersendiri jika tahu menggayakan mengikut keperluan dan acara.

Klasik tapi tetap tetap kelihatan trendy! Menyerlah personaliti pemakan apabila tepat membuat pemilihan kesesuaian bentuk buka dan personaliti diri.

Pilih Whoosh untuk koleksi cermin mata peribadi anda!
Oh yeahh!!
Whoosh Kini Dibuka di Sunway Piramid | Kempen 'Eye Am Stylish' 2017 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 02, 2017 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.