Produk Mamonde Kini Boleh Didapati di 11 Street


Mamonde Malaysia, satu jenama kosmetik di bawah Amorepacific Malaysia telah memperkembangkan lagi pasarannya melalui kalobrasi jualan didalam talian bersama 11street (www.11street.my), salah satu web jualan dalam talian yang terbesar di Malaysia.

Dengan pelancaran Mamonde di  halaman 11street, pembeli boleh membuat pilihan 57 barangan
penjagaan kulit dan produk solekan dari Mamonde. Antara lain seperti Rose Water Toner 500ml, AC Balance Spot Serum 15ml, AC Balance Spot Patch (12 patches) and the Colour Tone Up Base 30ml (01-Green & 02-Purple).
Bersempena dengan pelancaran rasmi jualan Mamonde di laman web11street, Mamonde Malaysia telah menawarkan harga dalam talian istimewa pada bulan Jun. Antara tawarannya ialah pada Jun termasuklah Basic Skincare Set RM49 (jimat sebanyak 49%), First Energy Serum Set RM119 (jimat 20%), Highlight Lip Tint Set RM50 (hadiah dengan setiap pembelian), Mascara (Volume) Set Color Tone Up Base 30ml, Rose Water Toner 500ml, AC Balance Spot Serum 15ml, AC Balance Spot Patch (12x) RM59 (hadiah dengan setiap pembelian), Complimentary Cushion Case dengan setiap pembelian Cover Powder Cushion No.21 or No.23 (hadiah dengan setiap pembelian).


Tawaran hebat berterusan pada pertengan 2017 dengan adanya bengkel solekan Mamonde eksklusif
untuk pelanggan 11street. Selain itu produk Mamonde boleh juga didapati di AEON 1 Utama dan AEON Mid Valley di Klang Valley, AEON Bukit Indah dan AEON Tebrau City di Johor dan AEON Queensbay Pulau Pinang.

"Mamonde Malaysia kini mempunyai bilangan yang terhad kaunter di seluruh negara dan kita dapati
peluang untuk mendekati lebih ramai pelanggan adalah melalui kehadiran produk kami di dalam talian. Selain dari itu, dengan cara ini ianya dapat memenuhi pembeli yang lebih suka membeli-belah dalam talian, " kata Celine Diong, Brand Pengurus Besar Mamonde Malaysia.

Antara produk Mamonde yang menjadi kegemaran saya :-)
Produk Mamonde Kini Boleh Didapati di 11 Street Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 11, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.