SGshop “Jom Shopping!” Contest

Dah nak dekat raya ini, pastinya kalau dapat berbelanja free memanglah happy. Apatah lagi dapat membeli di platform talian membeli-belah yang menawarkan pelbagai barangan pada harga yang cukup murah memang meriah!!



Jadi apabila peluang memenangi RM500 voucher daro SGSHOP oleh blogger Ayue Idris untuk menawarkan 10 orang pemenang dari pembaca blognya, memanglah perlu saya merebut peluang. Mana tahu ada rezekikan...hehehe.

JAdi ini adalah tugasan yang perlu saya lakukan :-)

  • Q1: Apakah servis yang SGshop tawarkan?
S- servis pembelian pelbagai barangan khas dari China melalui talian.
G - Guna kredit kad, debit kad, online banking, atm transfer , ternyata memang mudah
s- semuanya boleh dilakukan di hujung jari anda. Pilih-pilih yang berkenan, klik, bayar dan barangan akan sampai di rumah.
H- Honesty!  SGshop portal yang boleh dipercayai tau.
o - originaliti, apa yang anda pilih barangan itu yang anda akan dapat.
P- pantas, mudah dan paling penting ianya MURAH!

  • Q2: Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia (Letakkan sekali gambar dan link item) dan berikan sebab kenapa anda nak beli item tersebut.
Antara yang menjadi idaman saya dari SGshop ialah :-


Apa yang menarik tentang menja coffee ini ialah rekaannya yang futurristik. Kecil dan kompak tetapi mempunyai banyak ruang untuk meletakkan barang. Sesuai untuk keadaan ruang tamu rumah saya yang mempunyai keluasan sederhana. Dan saya sendiri memilih untuk konsep moden dan minimalis dalam susunan dekorasi ruang tamu rumah saya.


Karektor Minion ini memang menjadi kegemaran anak-anak saya terutama si Ameer. Kebetulan masa meninjau website SGshop ni saya ternampak tilam yang menyerupai kartun Minion, memang mengundang jiwa betul. Cantikkkkkkkkkkkkkkkkkk...itu yang pertama apa yang saya nampak dan rasa. Dan ini adalah item yang pasti dibeli kerana ianya boleh membahagiakan semua orang terutama anak-anak saya :-)



Homai...Ini antara pembelian yang sangat berbaloi. Cantik dan murah. Ini kalau dapat satu set sofa macam ni pasti raya kita lebih merah. Apatah lagi dengan kombinasi warna coklat sesuai untuk keluarga say ayang ada anak kecil. Jadi jika ada kekotoran tak adalah kita rasa stress sangat. Lagipun antara alasan kenapa saya perlukan sofa baru, ini kerana sofa lama saya sudah buruk (ada sedikit koyak). Huhuhu. Cuma sebab sof abukanlah barangan yang betul2 keperluan, jadi saya menundakan dulu pembelian. Untung kalau dapat voucher SGshop, kalau dapat berbelanja di sini memberi lebih penjimatan dan keseronokan.

Sebenarnya memang tak puas tengok barang-barang di SGshop, macam-macam ada dan paling penting murah dan berkualiti juga. Dari barangan keperluan keluarga perhiasan rumah, pakaian dan pelbagai lagi barangan semuanya ada ditawarkan. Untungkan!

So, uolls kalau nak lihat sendiri barangan SGshop bolehlah usha di website di link ini ya - SGshop!

SGshop “Jom Shopping!” Contest Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 20, 2017 Rating: 5

2 comments:

  1. salam ramadhan. gud luck :)

    ooo...ni baru pertama kali tahu SGshop. nanti nak terjah juga la...

    ReplyDelete
  2. Syamila - om shopping brg dari China

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.