Beli Tiket Wayang Kat Website GSC Sebab Beria Nak Join Peraduan GSC Ticket To Drive 2!

Kebetulan saya agak free semalam so saya bawa anak-anak pergi menonton wayang di GSC One Utama. Anak yang paling 'happy' tentunya Ameer dan Afiq. Kebetulan banyak cerita diaorang ni memang dah aim nak menonton. Antara dalam senarai filem yang kitaorang nak tonton Pacific Rim, KL Special Force dan banyak lagi.


Akhirnya kitaorang buat keputusan nak layan filem ‘Pacific Rim’. Kisah yang berkaitan dengan robot memang Ameer paling suka apatah ada banyak babak-babak pertarungan. Kiranya kalau 2 jam duduk dalam panggung pun tak terasa buat si Ameer ni, iskh.

 Sekarang di GSC ada terminal yang kita boleh beli secara terus kat sini.  Memang sangat memudahkan terutama ketika ramai pengunjung yang datang nak menonton.


Tapi sebenarnya kalau nak lebih mudah kita boleh beli tiket wayang dari portal GSC.  Dan saya baru perasan sekarang telah berlangsungnya Peraduan GSC Ticket To Drive 2.

Ini terutama kepada mereka yang memang kaki movie, memang wajib sertai. Saja nak kongsi dengan korang macamana nak sertainya. Firstly korang kena beli tiket daripada www.gsc.com.my. Dan yang bestnya untuk satu tiket yang dibeli bersamaan dengan satu penyertaan. 

So, gegehlah saya membeli dari website GSC. Mana tahu ada rezekikan, bukan sedikit hadiah yang ditawarkan. Tetapi sangat banyak hokeh!

Antara hadiah yang ditawarkan, cuba korang tengok ni (saja copy paste dari website GSC, bagi korang terliur, haha). Best giler!!! Kalau tak menang GP dapat saguhati pun rasa happy sangat dah hahahahahahahaha





Grand Prize x 1
Nissan X-Trail 2.5 x 1
6 months worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (24 weeks)
6 months worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (24 weeks)

2nd Prize x 1
Nissan X-Trail 2.5 x 1
3 months worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (12 weeks)
3 months worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (12 weeks)

3rd Prize x 1
4 days, 3 nights voucher @ The Taaras Beach & Spa Resort, Redang
3 months worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (12 weeks) )
3 months worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (12 weeks) )

4th Placing x 1
2 days, 1 night voucher @ The Taaras Beach & Spa Resort, Redang 1 month worth of Gold Class Movie Vouchers – 1 pair weekly (4 weeks)
3 months worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (12 weeks)
3 months worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (12 weeks)

5th - 8th Placing x 4
ZTE Axon 7
2 months worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (8 weeks)

9th - 18th Placing x 10
ZTE Axon 7
1 month worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (4 weeks)
1 month worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (4 weeks)

19th - 28th Placing x 10
ZTE Axon 7
3 months worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (12 weeks)

CONSOLATION PRIZE x 2
3 months worth of GSC Movie Vouchers – 1 pair weekly (12 weeks)
3 months worth of GSC Popcorn Vouchers – Combo 3 (12 weeks)





Sebelum menonton wayang, haruslah membeli popcorn. Kudapan yang harus ada ketika menonton kerana ianya dapat menggandakan keseronokan. Paling best, GSC sentiasa menawarkan pelbagai promosi kombo yang datang bersama barangan premium filem tertentu. Untuk peminat koleksi barangan premium pasti akan membeli untuk dibuat kenangan.

Let's go anak-anak. Dah boleh masuk Hall 10 tu....

Next movie kitaorang plan nak tengok filem Rampage, lakonan hebat The Rock a.k.a Dwayne Johnson. Dan mungkin juga saya nak pergi menonton Ghostland juga. Erkkhhh banyak ni senarai filem yang teringin nak menonton. Alang-alang nak tontonkan memang target nak beli tiket wayang kat website GSC sekaligus boleh sertai Peraduan GSC Ticket To Drive. Sambil tengok wayang bersama orang yang tersayang,  kita sertailah peraduankan. Mana tahu ada rezeki dapat Nissan X-Trail 2.5 idaman semua orang! Saper tak nak oiii :p



#Ticket2Drive
#GSCinemas
#NissanXTrail
#GSC
Beli Tiket Wayang Kat Website GSC Sebab Beria Nak Join Peraduan GSC Ticket To Drive 2! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 05, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.