Shhhhh Ini lah Ada Gossip | Althea Bare Essentials!


Rasanya semua orang nak memiliki kulit muka yang cantik, mulus dan berseri-seri. Kadang-kadang kita akan sedikit iri hati apabila melihat wanita yang memiliki kulit wajah cantik tanpa sebarang masalah. Tambah menarik mereka ini tidak perlu bersolek beria-ia bahkan kejelitaan semulajadi akan terserlah hinggakan ramai menyangka seseorang itu lebih muda daripada usia sebenar.
Sebenar-benarnya penjagaan kulit muka adalah sangat penting.Ok nak gossip sikit tentang produk terbaru di pasaran iaitu Althea Bare Essentials! Dengan ramuan berkhasiat dan pelaksanaan mudah, 3 produk hebat dari Korea ini memudahkan rutin kecantikan untuk semua wanita.


Langkah 1:

CONTOUR CLEANSER | 150g RM23.00

Penggunaan Contour Cleanser, pembersih yang kaya dan berbuih yang menghilangkan kekotoran sambil meningkatkan peredaran darah untuk rupa berbentuk V tersebut. Mengandungi kapsul mikro untuk perlahan-lahan menghilangkan sel-sel kulit mati dan meninggalkan kulit berasa sejuk dan segar juga! Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara : Mula-mula basahkan sedikit kulit mula dengan air.i Picit sedikit contour cleanser, letak sedikit air sehingga bebruih. Basuh muka dengan rata, Bilas dengan air.


Kandungan :
Ice Plant - Menghidrat dan menenangkan jerawat yang kemerahan
Lemon myrtle - Kaya dengan vitamin C dan antioksidan untuk menguatkan kulit.

Langkah 2:


PRIMER WATER | 200ml RM43.00


Guna Primer Water. Didatangkan dengan moleku yang sangat kecil menghidratkan dan sebagainya, sedikit seperti balsem. Ianya boleh menembusi lapisan kulit untuk penyerapan yang sempurna, menyegarkan kulit dan menjadikannya seperti kanvas licin untuk keberkesanan yang akan datang.

Cara: Tuangkan sedikit dan sapukan secara merata ke muka, perlahan-lahan sapu dengan lembut untuk penyerapan yang lebih baik.

Kandungan :
Snow Lotus - Melicinkan dan mencerahkan kulit semasa petang keluar teksturnya
Patented "dewdrop" formulation - Mampu menghidupkan semula kulit dengan  memberikan kelembapan segera.

Langkah 3:


FIXER CREAM | 50g RM50.00

Seterusnya guna Fixer Cream . Ciri-ciri pelembab yang kuat dimasukkan ke dalam balang kecil ini yang menyediakan kulit dengan penghidratan sehingga 24 jam untuk mendapatkan kulit yang segar dan sihat. Tekstur yang tidak melekit dan sangat pantas menyerap. 

Cara: Sapukan secara lembut ke serata muka.

Kandungan :
Trehalose - Humectant berkuasa yang mengekalkan kelembapan pada kulit
Wild Green Tea - Menghidrat, menenangkan kulit dan antioksidan
Baobab Tree Extract - Ejen pelembab yang tidak berminyak yang membantu menggalakkan pengeluaran kolagen.



Shhhhh Ini lah Ada Gossip | Althea Bare Essentials! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 22, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.