Kejutan Buat Suami Dengan Menghadiahkan Produk Dari Printcious

Dalam setahun saya mempunyai 2 tarikh penting yang dikongsi bersama suami saya yang tercinta. Iaitu tarikh hari lahir dan tarikh pernikahan kami. Walaupun suami bukan jenis yang romantik tetapi saya memang suka hadiahkan sesuatu yang bermakna buat beliau sebagai salah satu kejutan.

Bagi saya sendiri pemberian yang menarik dan unik bukan hanya dapat menambat hati si dia bahkan dapat meninggalkan memori yang manis.

Tapi yang bestnya di laman web https://www.printcious.com memang dah terususn kemas mengikut kategori hadiah, jenis souvenir yang direkomenkan dan pelbagai lagi. Jadi memang mudah untuk kita nak buat carian barangan. Pada yang sama membantu kita dalam membuat keputusan pembelian barangan terbaik.


Contohnya saya hanya pergi ke carian Hadiah Istimewa Buat Lelaki di Malaysia di laman web Printcious saya akan dapat lihat contoh-contoh hadiah yang agak menarik dan sesuai diberikan kepada kaum lelaki.

Antara yang menarik perhatian adalah hadiah yang boleh kita reka sendiri (DIY). Pastinya ianya unik dan mempunyai nilai-nilai simboliknya yang tersendiri. Kebiasaannya untuk lelaki mereka lebih gemarkan barangan seperti t-shirt, mug, pad tertikus (mouse pad) dan mungkin juga frame kanvas yang boleh diletakkan di sudut ruang peribadi mereka. Sepertimana yang kita ketahui lelaki memang jenis yang sangat praktikal sukakan barangan yang mereka boleh guna setiap masa.

Untuk kali saya berminat dengan frame kanvas petak dari Printious. Menariknya selain terdapat pelbagai rekaan ianya juga ditawarkan dengan harga yang cukup berpatutan (ada potongan diskaun yang hebat!)

Unik menampakkan lebih unik saya custom made sendiri rekaan kanvas tersebut dengan meletakkan gambar keluarga kami terkini (gambar raya uolls hahahaha).

Hanya tekan di tab berwarna hijau. Ikut sahaja langkah yang disediakan memang sangat mudah dan tidak mengambil masa yang lama. Paling best kita boleh menjadi kreatif dan lebih teruja untuk menghasilkan sesuatu yang istimewa buat yang tersayang.


Boleh pilih 2 jenis pilihan kanvas. Harga adalah mengikut saiz yang dipilih. Paling best, laman web Printcious ini memang mesra pengguna dan senang dikendalikan.

Muat naik gambar seperti yang diinginkan. Sekiranya ingin menambah teks dan sebagainya bolehlah kita menambah suai frame kanvas kita. Sehinggalah kita benar-benar puas hati, seterusnya bolehlah teruskan dengan proses pembayaran dan alamat penghantaran.

Sememangnya sangat mudah dan pantas. Semuanya dapat dilakukan di hujung jari anda. Apa yang yang penting sebagai pelanggan kita pasti akan berpuas hati dengan harga produk dan servis yang ditawarkan.

Saya sendiri memang sudah teruja untuk melihat reaksi suami apabila menerima hadiah istimewa yang ditempah khas di Printious.com. Terima kasih Printious kerana telah memudahkan urusan hidup saya dalam membantu saya untuk memberi sesuatu yang istimewa buat yang tersayang.

So korang kalau nak tahu lebih lanjut mengenai produk yang ditawarkan serta promosi menarik dari ke semasa bolehlah layari:-



“If you are looking for best door gifts idea for guests, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, 
birthday photo booth is your best entertainment.

Don’t miss to click here too Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “
Kejutan Buat Suami Dengan Menghadiahkan Produk Dari Printcious Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 05, 2018 Rating: 5

1 comment:

  1. www.nonwovenbagmalaysia.com.my/ www.magspremiums.com
    MAGS PREMIUM GIFTS SDN BHD We specialize in premium and corporate gifts printing (cenderamata korporat) , Welcome to custom made your own design on the gifts. Exam

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.