3 Item Bawah RM100 Boleh Dibeli Dari Love Online Shopping

Korang pernah tak shopping dekat https://www.facebook.com/LoveOnlineShopping.Southeast.Asia/ Sebenarnya saya pun pertama kali berbelanja dekat sini. Pada awalnya macam tak logik jer tengok harga yang ditawarkan. Agak murah jika dibandingkan harga sebenar di pasaran.

Barang-barang ang disini adalah direct dari negara China. Sebab tu kita dapat harga yang cukup berpatutan kerana ianya tiada kos tambahan. Antara 3 barangan yang saya dapatkan dari sini seperti:-

 Clutch comel ada 3 warna - merah, hitam dan putih.

Tapi sebab saya tak ada lagi clutch warna merah jadi saya pilih yang ini. Saiznya tidaklah terlalu besar ataupun terlalu kecil. Tetapi cukup untuk saya meletakkan beg duit, telefon bimbit, lipstik dan compact powder.

Comel jer kan. My Yara pun berkenan dengan beg ni, hehehehe.

Tidak terlalu berat, bersaiz kompak. Dan ianya juga mempunyai tarikan dengan kilat-kilat sinar pada material yang digunakan.



 Untuk aktiviti santai, jalan-jalan dan sebagainya. Ianya juga sangat cantik digaya dalam apa-apa jenis pakaian yang digayakan.
Ini pula baju yang saya dapatkan di sini. Simple dengan sedikit corak bunga di bahagian hadapan. Bunga tu adalah lukisan tangan ya. Memang cantik! Ada 4 warna yang ditawarkan iaitu biru, hitam, beige dan pink. Tetapi saya tak banyak baju warna ini, so rembatlah satu warna ni, hhehhehe


Last sekali saya pilih beg ini. Sebagai mak-mak, memang ada ketikanya saya memerlukan beg saiz seperti ini, untuk meletakkan macam-macam barang dan yang bestnya material sangat ringan. Jadi kita tak rasa terbeban jika membawa banyak barang dalam beg ni :-)


Bestkan hehehe


Ada banyak lagi barang menarik, cikedaut gaiss ;

3 Item Bawah RM100 Boleh Dibeli Dari Love Online Shopping Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 03, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.