JBL Warehouse | Beli Headphone Kanak-Kanak RM1 Sahaja

 Tiba-tiba nak up entri ni. Hahahaha. Motipppppppppppppp?

Tak sebenarnya nak kisahkan kita ni dah lama tak terjah warehouse sale. Sejak menjak tak bekerja memang aktiviti membeli-belah sesuka hati telah dikurangkan. Kena beringat juga walaupun ada simpanan tatapi kalau sentiasa dikorek akan susut juga. Zaman sekarang banyak perkara masa depan kita tak dapat jangkakan. Tak payah tunggu setahun dua..tunggu esok pun kekadang ada jer sesuatu yang tidak disangka. Hiks.

Berbalik pada cerita warehouse JBL hari tu yang diadakan di Glenmarie Shah Alam, saya bersama Afiq dan Yana sempatlah terjah. Mula-mula memang malas nak pergi, sebab saya bukannya kaki beli barangan seperti ini. Tetapi sebab dua anak ni yang begitu beria, gegehkan jugalah diri pergi.

Masa mula-mula sampai tu, agak peliklah juga. Sebab sunyi sepi jer kejadian didalam gudang. Brang tak adalah banyak mana. Sebab takdelah minat keyboard dan mouse (berlampu) khas untuk gamers, so saya datang hanya untuk mencuci mata. Tapi dalam hati tu, terfikir juga..datang semata-mata nak cuci mata...iskhh buang masa jer..

Sekali ternampak seorang mamat ni dia bawa keluar berkotak-kotak barangan. Terus tanya promoter kat situ.."eh dia apa tu banyak sangat?"

Rupanya ada headphone JBL versi kanak-kanak dia jual RM1 setiap satu. Maksima boleh beli 10 setiap orang. So saya beli 10 jer, hahahah.

Berada kat situ tak sampai 15 minit pun. Total damage RM35 sahajo. Beli mouse tu RM15 (harga asal RM45), earphone satu RM10 (harga katanya RM40 lebih, lupa dah exactly harga sebenar). Lepastu 10 headphone JBL versi kanak-kanak.

Berbaloi takkkk..... Roh misayer mak-nya Shin Chan menyerap ke dalam tubuh badan..fuhhhhh

Inilah headphone JBL versi Junior (kanak-kanak). Harganya dalam RM100 (kalau tengah promosi) dekat LAZADA.

Yang bestnya didatangkan juga dengan sticker yang comel dan menarik. So, anak-anak akan beria hiaskan headphone mereka ni. Dah macam personalized headphone :-)

Ameer paling excited dapat headphone. Memanjang dia duk pinjam adik beradik punya so bila dapat hakmilik sendiri memang dia puas hati sangat, hakhak.


Ini pula hadiah yang kitaorang dapat sebab datang ke warehouse. Hanya daftar, like page dia terus dapat hadiah. Bestkan!!!!

Sekali-sekala turun shopping di warehouse best jugak. Apatah lagi dapat beli barangan yang sangat berbaloi dengan harga yang ditawarkan :-)

Comments

kalau gitu murahnya beza sangat2 dengan harga asal berbaloi sangat beli =D
Siti YAng...kannnn jauh sangat beza heheh

Popular Posts