Kecanggihan Applikasi Cannis | 'You think it, We build it'


Tidak dinafikan dunia hari ini adalah serba-serbi dalam digital. Sering dikaitkan kemudahan komunikasi dan transaksi tanpa sempada menjadikan semua urusan boleh diselesaikan dengan mudah serta pantas hanya dihujung jari sahaja.

Dan baru-baru ini saya telah diperkenalkan dengan aplikasi Cannis yang menawarkan 7 dalam 1 servis untuk penggunanya. Ianya agak menarik kerana dengan hanya 1 aplikasi terdapat pelbagaia ktivti didalamnya. Menggunakan slogan 'You think it, we build it' aplikasi Cannis adalah satu aplikasi yang menggabungkan 7 aktiviti iaitu:-

Live broadcast
Creative Video
E- Dagang
Social Media
Diskaun untuk bershopping
Online game
Pembayaran Online

Secara ringkasnya dengan hanya 1 aplikasi yang mampu memberi begitu banyak menudajhan dan keselesaan kepada pengguna. Aplikasi Cannis terkini mempunyai hampir 100 senarai jurutera professional dari syarikat software di Hong Kong dan Amerika Syarikat dengan keupayaan penyelidikan pembangunan yang kukuh.



Aplikasi yang canggih ini mampu mengumpulkan lebih 20,000 pengguna dalam masa 24 jam dan dijangka akan menjadi aplikasi pilihan ramai di masa akan datang. Sejak Mac tahun ini, Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk Internet, permainan dalam talian, peranti mudah alih, dan perkongsian data yang besar, dan pada masa yang sama, ia telah menjadi rakan kongsi Google, dan meningkatkan kebolehbacaan APP Cannis, dan keselamatan sistem.

Turut dikongsikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Cannis iaitu Datuk Dr. Azman Chin mengenai durian musang king yang turut dipasarkan secara online menggunakan aplikasi Cannis. Menariknya penghantaran adalah dalam tempoh masa 24 jam secara terus dari China.

Menurut Datuk Dr. Azman Chin lagi," Cannis adalah platform penyokong peminat dan pengikut pertama di dunia. Pada masa kini tidak perlu memuat turun berbilang aplikasi, selagi anda mempunyai Cannis, anda boleh memenuhi semua keperluan peminat."

Beliau turut merujuk kepada falsafah perniagaan Cannis mengenai "anda fikir, kami membinanya", membina media sosial dengan fungsi aplikasi yang paling menyeluruh, dan mewujudkan persekitaran ekologi yang paling sesuai untuk perusahaan dan peminat, dan mengumpulkan pangkalan data pengguna global bersama-sama. 

 Keterangan lanjut boleh layari :-

Website : www.cannis.app
Instagram : www.instagram.com/cannisapp
Facebook : www.facebook.com/cannisapp


Kecanggihan Applikasi Cannis | 'You think it, We build it' Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 20, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.