Vinda Deluxe Anjurkan Kempen "Stay Strong Malaysia : Bersama Kita Bersihkan Tanahair Kita"

Tisu Vinda Deluxe telah melancarkan kempen "Stay Strong, Malaysia : Bersama Kita Bersihkan Tanahair" baru-baru ini. Bersama dengan kempen ini juga teah dilancarkan karya seni komik terbesar yang julung kalinya dilukis di atas tisu Vinda Deluxe yang sememangnya kuat dan tahan lasak. Lukisan di atas tisu yang bersaiz 16 kaki x 8 kaki ini adalah hasil karya kartunis Zunar yang telah melukis kartun lebih 20 tahun dan beliau sendiri sememangnya terkenal sebagai pejuang ketelusan dan keadilan.

Saya sendiri teruja melihat lukisan ini buat pertama kali. Lukisan yang memaparkan kebangkitan "Malaysia Baharu" dan keutuhan semangat rakyat Malaysia ke arah masa depan yang cemerlang serta gemilang. Apa yang lagi best, keunikkan lukisan yang boleh dilakarkan di atas tisu! Ini merupakan inovasi dari Tenunan Fiber Vinda Deluxe yang menjadikan tisu ini kekal kuat biarpun dalam keadaan basah. Sekaligus kita dapat lihat tisu ini begitu praktikal dalam penjagaan peribadi dan juga kebersihan.



Kita boleh sendiri hasil kreatif dari Tisu Vinda Deluxe yang ada dipamerkan di Central Avenue LG2 Sunway Piramid yang bermula daripada 14-17 September 2018. Antara yang menarik perhatian saya ialah baju patung yang dihasilkan dengan pelbagai rekaan yang menarik dan juga tisu Vinda yang digunakan untuk mencetak gambar.

Selain itu. Tisu Vinda Deluxe juga ada menganjurkan peraduan yang mana antara hadiahnya seperti:-

Hadiah Utama : rumah impian RM500,000
Hadiah Pertama: RM25,000
Hadiah Kedua : RM8,000
Hadiah Ketiga : RM3,000
Hadiah Keempat - Kesepuluh : RM1,000 

Dengan pembelian RM20 ke atas, kita boleh menyertai peraduan ini yerrp, Daftar di www.vinda.com.my/dreamhouse Lengkapkan butiran diri, muat naik resit ke laman tersebut.

Istimewa di pameran bergerak kempen ini di Sunway Piramid, dengan setiap pembelian RM20 korang boleh cetak gambar di atas Tisu Vinda Deluxe atau reka baju anak patung mahupun juga corakkan batang lilin.

Saya memang pengguna tisu Vinda Deluxe?

Anda perlu bagaimana :-)

Keterangan lanjut bleh layari:-
Vinda Deluxe Anjurkan Kempen "Stay Strong Malaysia : Bersama Kita Bersihkan Tanahair Kita" Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 15, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.