Promosi Garoupa Delight di Hotel Grand Bluewave Shah Alam



Bagi yang meminati hidangan masakan cina, bolehlah merasai sendiri Promosi Garoupa Delight di Tung Yuen Chinese Restaurant di Hotel Grand Bluewave Shah Alam. Set ini ditawarkan untuk hidangan minimum 5 orang dengan harga RM68 per-pax. Dengan 5 hidangan utama masakan cina Bersama 4jenis dim sum yang enak.



Pelanggan boleh memilih ikan kerapu (garoupa) samada untuk dimasak Deep Fried with Spicy Plum Seeds ataupun Lime Sauce or Steam with “Teoh Chew” style and Glass Noodle.


Braised Sliced Top Shell Abalone and Bean curd Skin on Siew Pak Choy


Pan Fried Prawn with Spicy Prawn Paste and Curry Powder on Hot plate


Promosi ini didatangkan juga dengan Pan Fried Prawn with Spicy Prawn Paste and Curry Powder on Hot plate, Braised Sliced Top Shell Abalone and Bean curd Skin on Siew Pak Choy



Selain itu pelanggan juga boleh memilih samada nasi goreng Bersama ayam didalam bakul buluh dan daun teratai ataupun nasi putih stim.





Paling best ditawarkan juga 4 seleksi Dim Sum yang di stimkan, antaranya seperti Steam Chicken Siew Mai with Ebiko, Steam Black Mushroom Chicken Dumpling, Pan Fried Shanghai Dumpling, dan Steam Beancurd Roll with Thai Chilli Sauce.

Tung Yuen Chinese Restaurant terletak di tingkat 1 Grand Bluewave Shah Alam. Ianya dibuka setiap hari bermula dari 12.00 tengahari sehingga 2.30 tengahari untuk hidangan makan tengahari. Manakala dari jam 6.30 petang sehingga 10.30 malam adalah untuk makan malam.

Adalah digalakkan untuk membuat tempahan terlebih dahulu dengan menghubungi 03-5511 8811 ext. 2616 ataupun Telemarketing department ext. 2724 . Selain itu boleh juga melalui email di telemarketing@bluewavehotels.com. 

Jom nikmati variasi masakan enak di Tung Yuen Chinese Restaurant yang sememangnya telah diendoskan sebagai restoran yang menyediakan 100% hidangan HALAL dari pihak JAKIM. Jadi kita tak perlu ragu-ragu untuk menikmati hidangan masakan cina di sini. Paling penting harganya yang sangat berbaloi dengan tawaran set hidangan yang ditawarkan.

All prices are subjected only to 6% of SST
Promosi Garoupa Delight di Hotel Grand Bluewave Shah Alam Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 12, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.