Kebersihan Rumah Terjaga, Keluarga Bahagia | Shopee Super Brand Day Pelbagai Tawaran Istimewa!

Sebagai ibu saya memang sangat aambil berat tentang kebersihan rumah. Jika dulu saya rasakan kerja membersih dan mengemas rumah dianggap sebagai kerja yang remeh serta membebankan, namun kini semuanya menjadi seronok. Psstttt ... secara jujurnya saya selalu menganggap membersihkan rumah seumpama beriadah/bersenam tau, hahahah.  
Daripada hasil penyelidikan yang telah dijalankan oleh pakar mendapati tugasan mengemas rumah adalah satu tugas yang sangat penting. Bagaimanapun, kita perlu sedar bahawa usaha menjaga kebersihan rumah bukan sahaja dengan mengemas dan membuang barang yang tidak mendatangkan kebahagiaan (seperti yang dikatakan oleh Marie Kondo) tetapi ianya juga melibatkan aktiviti seperti membersihkan lantai, tingkap, bilik mandi, dapur dan juga pada setiap permukaan dan ceruk dalam rumah. "Kalaulah kemudian hari nak buat rumah sendiri, tak naklah ada bilik air banyak banyak. Penat nak basuh. Hehe. "

Saya juga tidak menafikan tentang fakta bahawa menjaga kebersihan dan menyenggarakan rumah adalah juga satu keperluan untuk memastikan persekitaran yang sihat dan mesra demi kesejahteraan keluarga. Ini terutama untuk keluarga yang punyai anak-anak yang sedang membesar. Ibarat Rumahku Syurgaku. Rumah yang ceria sememangnya dapat membantu melenyapkan tekanan dan ketegangan yang disebabkan persekitaran yang berselerak dan tidak teratur. 

Secara tidak langsung, sebagai ibu bapa kita akan kurang terganggu dan dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada usaha untuk mewujudkan persekitaran yang sesuai dan kreatif untuk anak-anak membesar.

Ahemmmm....Shopee memang memahami betapa pentingnya kita mempunyai rumah yang bersih, persekitaran sihat. Jesteru itu Shopee telah menganjurkan Super Brand Day anjuran bersama Mead Johnson Nutrition dan Reckitt Benckiser yang berlangsung dari 25 Februari hingga 3 Mac 2019. 

Untuk pengetahuan semua jenama di bawah Mead Johnson Nutrition dan Reckitt Benckiser adalah seperti Dettol, Enfagrow A+, Sustagen, Durex, Vanish dan Air Wick. Lebih menarik bersempena kempen ini semua produk ini akan ditawarkan dengan harga jauh lebih rendah.




Sepanjang tujuh hari ini, kita boleh merebut pelbagai tawaran hebat, termasuk tawaran harga RM1 pada 28 Februari 2019. Shopee Super Brand Day juga akan menawarkan diskaun sehingga 85% dan terdapat juga Jualan Mengejut harian serta perkhidmatan penghantaran segera kepada pengguna Shopee.


Jom berbelanja dengan lebih penjimatan serta rebutlah baucar menarik sehingga RM500,000. Oh ya! Selain itu, pembeli yang telah membuat perbelanjaan harian paling tinggi berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik seperti telefon pintar, tablet, jam tangan pintar dan banyak lagi.

Untuk keterangan lanjut, sila layari laman web https://shopee.com.my/m/rb-super-brand-day
Kebersihan Rumah Terjaga, Keluarga Bahagia | Shopee Super Brand Day Pelbagai Tawaran Istimewa! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 22, 2019 Rating: 5

11 comments:

  1. Setuju, kerja-kerja "domestic engineer" memang sangat penting. Dan perlu dilengkapkan dengan peralatan yang betul betul berkualiti tinggi, barulah kerja jadi lebih mudah

    ReplyDelete
  2. Buat kerja rumah ni sebenarnya 1 keseronokan bila tengok hasil nya.
    Ehhh.. Shopee buat tawaran hebat ke tu..nanti nak terjah la.
    Mana tahu kan kot kot ada yang berkenan.
    Sebab barangan yang ditawarkan tu pun ada yang memang kami seisi keluarga guna.

    ReplyDelete
  3. Memang sis selalu amalkan kebersihan rumah..kat aeysha pun sis selalu tanamkan utk jaga kebersihan. Dia memang ada timetable utk semua tu. Setiap hujung minggu tugas dia kena mop sluruh rumah, setiap hari nayapu n lain2 supaya rumah tak serabut. Sebab tu memang perlu bahan2 pembersihan sb selalu cepat habis. Bolehlah sis survey kat shopee nanti

    ReplyDelete
  4. wajib save the date, memang suka survey barangan untuk keperluan rumah, nak pula ada anak kecil yang suka nak explore setiap inci rumah. memang wajib jaga kebersihan dari habuk dan kuman.

    ReplyDelete
  5. bagus shopee ni kan.. Setiap hari ada sales tertentu barang keperluan. Mcm wawa suka klo ada sales utk pembersihan mcm mop lantai ke apa ni.. Dan mmg xpernah mengecewakan

    ReplyDelete
  6. Memang bahagia parents especially mum kan bila dapat good deals sebegini kan. Rawlins pun terdorong nak membeli nie - beli je dulu, kemudian pikir bila nak pakai hahaha

    ReplyDelete
  7. Wahhh ini satu berita gembira buat ibu-ibu di luar sana. Boleh memborong banyak2 sementara tgh sales. Dapat buat stok kt rumah.

    ReplyDelete
  8. shoppee ni kan selalu buat orang teruja nak memborong...yang penting saya akan beli vanish dan produk airwick sebab memang guna kat rumah...tak sabar betul nak beli simpan buat stok

    ReplyDelete
  9. Ni mesti rajin kemas rumah and buang apa yang tak perlu baru lah rumah tersusun and tenang. And I always like online shopping especially time ada promo kaw kaw macam ni.

    ReplyDelete
  10. alahai terbuka dah website diorang gara-gara tawaran hebat diorang kali ni. memang tak leh nak kawal nafsu ni huhu

    ReplyDelete
  11. Ada banyak barangan yang TB nak shopping dekat shopee ni.. kalau sekali terjah memang berbakul-bakul lah item dalam chart tu.. memang tak keruan tengok barang murah-murah .. good deals macam ni.. boleh beli.. hehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.