Dengan Raycop Kerja Membersih Menjadi Semakin Mudah dan Efisien

Tugas seorang ibu bukan hanya mendidik dan menjaga anak-anak semata. Bahkan ibu juga sentiasa mahukan yang terbaik untuk keluarganya terutama dalam memastikan setiap ahli keluarganya tinggal dalam persekitaran rumah yang bersih dan selesa.

Salah satu cara dalam memastikan rumah sentiasa bersih, saya akan membasuh dan menjemur barangan berfabrik di rumah. Ini bagi memastikan barangan yang mudah terlekat dengan debu dan hama dapat dibersihkan sekaligus mengelakkan anak saya mudah dijangkiti penyakit. 

Namun saya ada cara yang lebih mudah dan efsien dalam kerja pembersihan rumah. Kenalkan RS-300 Raycop yang memperkenalkan kaedah pembersihan "Light Cleaning" yang menggunakan "mize-sterilizing UVC", "forceful beating" dengan berus yang berputar dan penyedutan maksima yang mampu menghampuskan hama dan haba dalam sekelip mata. Ianya boleh menyaring sehingga 99.7% habuk yang bersaiz sehingga 0.3 à»™m serta memberikan persekitaran yang bersih dan sihat.

Habuk dan hama akan terepangkap di sini. Seperti yang kita maklum, melihat kepada pembersihan optima menggunakan RS-300 Raycop dapat mengelakkan anak kita daripada terkena jangkitan sinus (selesema), alergik pada kulit dan banyak lagi.

Selain itu ianya juga menggunakan teknologi UV yang mampu membunuh bakteria.

Tekanan sedutan yang kuat dan optima menjadikan keberkesanan kebersihan berganda-ganda terbaik. Saya juga sangat sukakan saiznya yang agak kompak memudahkan kerja pembersihan dilakukan.

Serius! Saya sendiri dapat lihat dan rasa betapa lembutnya fabrik selepas menggunakan RS-300 Raycop ini. Memamng ketara kelainannya.

Nampak begitu bersih bukan???
Best feeling ever! Bila kita hidu (cium) di permukaan fabrik setelah dibersihkan menggunakan RS-300 Raycop memang akan dapat bau yang sangat bersih dan segar (clean and fresh).

RS-300 Raycop juga boleh digunakan untk membersihkan bantal. Saya memang syorkan korang untuk membersihkan bantal yang kerap digunakan oleh anak ketika tdur. Memang bau kepam hilang setelah kita bersihkan menggunakan mesin ini.

Begitu juga dengan anak patung yang berfabrik. RS-300 Raycop mampu membersihkan dengan lebih terperinci.


Kotoran akan terperangkap di sini.

Dan setiap kali selepas menggunakannya (RS-300 Raycop), kita boleh terus mencuci bagi memastikan segala kuman, hama dan debu dbersihkan terus daripada mesin yang digunakan. Untuk mengekalkan tahap kebersihan (Hygience).

Walaupun hanya sedut satu sofa. Sudah kelihatan begitu hitam airnya! Adoihai :p

Nyahkan segala kotoran dari rumah. Kita salurkan ke dalam tempat pembuangan yang sepatutnya.

Selain daripada tilam, RS-300 Raycop juga boleh digunakan untuk membersihkan karpet yang berbulu. Senang dan pantas, dimana kita boleh dijadikan rutin membersih setiap hari. Namun jika korang berminat nak membeli mesin RS-300 Raycop yang berharga RM2,099 ini boleh hubungi Raycop team samada melalui:-

Laman web:-

Laman FB:

Bayaran juga boleh dibuat secara ansuran ataupun cash. Untuk ansuran adalah sebanyak RM174.90 (sebulan), pembayaran selama 12 bulan tanpa sebarang faedah (0%) yang akan dikenakan. Selain itu, Raycop juga menawarkan servis pembersihan rumah ke rumah pada harga cukup berpatutan. Korang boleh hubungi team Raycop untuk keterangan lanjut dan dapatkan harga promosi yang ditawarkan.


Paling best sekarang ni diberikan 'extension stick' secara PERCUMA yang berharga RM289 untuk setiap pembelian RS-300 Raycop. Memang berbaloi sangat :-)


Memang berbaloi demi kesejahteraan keluarga dan penjagaan kebersihan yang paling optima!

Dengan Raycop Kerja Membersih Menjadi Semakin Mudah dan Efisien Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 23, 2019 Rating: 5

16 comments:

  1. Menarik ni, makin senang nak mengemas & pastikan rumah bersihkan. Sesuai ni untuk rumah i sebab i ada asma ngan resdung gak.

    ReplyDelete
  2. Dah mudah untuk membersihkan rumah sekarang. Ok juga guna peralatan ni sebab mudah dicuci. Qiss nak pilih bayaran ansuran la gini. Nak kena ade satu kat rumah ni.

    ReplyDelete
  3. baca banyak review katanya sangat bagus.. tapi kan.. harga die.. boolat jap mata kita

    ReplyDelete
  4. the RS-300 RayCop comes in handy to clean the houses. however it's a bit expensive haha. wish to get extra bonus so can get this tool for my home too

    ReplyDelete
  5. BEstnya ada benda macam ni memudahkan kerja rumah seharian kan. Teringin nak beli satu nanti. Warna pun cantik

    ReplyDelete
  6. Ni kalau ada kat rumah ni, memang syok ni..
    Kerja nak kemas rumah je..
    Haha..
    Sebab seronok tengok, bila divacum nampak segala kekotoran tu.
    Baru rasa yakin rumah bersih.

    ReplyDelete
  7. Rasanya selain irom dengan pressure cooker, benda ni boleh jadi barang kegilaan mak mak dekat rumah dah ni

    ReplyDelete
  8. Uik canggih nya tengok peralatan ni ehehe kita kena beli satu ni sebab kita ni memang jenis malas nak menyapu kat rumah kadang-kadang sebulan sekali pun belum tentu lagi wakakakak ni sangat mudah ni hehehehe.. Bagi pinjam jap hehehe

    ReplyDelete
  9. bagus sangat kalu ada satu kat rumah. yelah sekarang musim kemarau senang habuk terperap dalam rumah. senang nak bersihkan perabot rumah macam sofa, bantal & teddy bear anak-anak. boleh la suggest mak beli satu nanti

    ReplyDelete
  10. Memang membantu betul mengemas dan memberaihkan katil, sofa, kusyen, bantal dan sebagainya. Sebagai ibu bekerjaya RS-300 RayCop memang sangat membantu memudahkan kerja pembersihan kan. Cara nak jaga RD-300 RayCop pun mudah saja tak renyah. Kena dapatkan RS-300 RayCop juga satu ni. Harga pun taklah mahal mana kan. Boleh pulak tu bayar secara ansuran.

    ReplyDelete
  11. Menariknya akak. Tapi harga dia pun boleh tahan jugak. Hihi. Ni dah boleh masukkan dalam wishlist la kot. Sebab emi sendiri pun jenis yang punya alahan pada habuk segala bagai ni.

    ReplyDelete
  12. Bagus juga dgn ada mesin ni untuk membersihkan habuk halus dan termites yg tidak dapat ligations oleh mata kasar ni. Kebersihan tu penting untuk kesejahteraan keluarga.

    ReplyDelete
  13. wahhhh bagusnya...gunakan teknologi sebaik yang mungkin , bagus untuk orang yang ada masalah elergi dengan habuk...tapi untuk yang tak ada pulak boleh memeudahkan kerja2 membersih sofa dan karpet sekalip mata...nice

    ReplyDelete
  14. Wah senanglah keje akk nanti dh ada raycop ea... Harga pon not bad juga kan... Kalau kita lagi suka ada vacuum jenis cmni.. Memudahkan kerja kita untuk bersihkan rumah setiap hari.. Hehe

    ReplyDelete
  15. With the advent of this gadget, cleaning will be a breeze right now for everyone especially housewives. :) I fact every household should have one.

    ReplyDelete
  16. fiuuu, menariknya Raycop ni.. Boleh memudahkan dan mencepatkan kerja2 mengemas yang rencam buat saya yang bekerja ni hehe...
    Baca reviu sis, rasa nak grab satu je cecepat...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.