So Drama So Spicy, PIzza Ssamjeang Kembali di Domino's Malaysia

So Spicy So Drama! Wallahhhh peminat k-drama seperti saya tentunya excited bila boleh merasai sendiri kehebatan "RASA" dalam kebanyakan masakan korea terutama Ssamjeang! Dan tidak dinafikan masakan Korea sememangnya begitu dekat dengan selera masyarakat Asia.


Dan Domino's Malaysia telah membawa kembali pizza kegemaran masyarakat Malaysia terutama penggemar pedas iaitu Pizza Ssamjeang!!


Memang akan berdrama kitaorang anak beranak. Bila nampak pizza Domino's. Apatah lagi kali ini untuk masa terhad ditawarkan Pizza Ssamjeang yang memang pedas menyengat.

Ada 3 jenis pizza Ssamjeang yang ditawarkan iaitu Ssamjeang Beef Pizza, Ssamjeang Chicken Pizza dan Ssamjeang Tuna Pizza. Keunikkannya adalah terletak kepada sos Ssamjeang yang pedas-pedas manis

Ssamjeang Beef Pizza - Mengamcam betul rasanya.Isi daging yang cukup mewah ditambah dengan keju dan sos Ssamjeang

 Ssamjeang Chicken Pizza

Ssamjeang Tuna Pizza

Dah alang-alang mencuba pizza Ssamjeang, kirang kena cuba juga Ayam-Haseyo Chicken Wings. Sajian sampingan kepak ayam yang dibakar dengan sempurna bersama salutan sos Ssamjeang yang lazat. Dan ianya ditaburi dengan bijan dan parsli kering yang sentiasa digemari semua. Hidangan ini merupakan antara sajian sampingan yang sentiasa mendapat permintaan tinggi di Domino's.

Domino's sekarang tengah giat mengadakan promosi khas untuk peminat pizza Ssamjeang. Korang boleh rujuk kepada promosi daripada Domino's untuk masa yang terhad ini.



Pembelian yang sangat berbaloi!

Pizza Ssamjeang ini boleh didapati di semua cawangan Domino's Pizza bermula dari 20 Mei 2019. Korang boleh 'walk-in' ataupun membuat pesanan di www.dominos.com.my ataupun menghubungi ke talian 1300-888-333.

'So Spicy, So Drama' .

Korang boleh juga kongsi detik-detik menikmati pizza Ssamjeang di sosial media dan jangan lupa untuk tag @dominosMY bersama hashtag #dominosMy, #dominosSsamjeang, #SoSpicySoDrama dan ##ItsAllAboutYou!

Jom Ssamjeang!!
So Drama So Spicy, PIzza Ssamjeang Kembali di Domino's Malaysia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 30, 2019 Rating: 5

15 comments:

  1. dap dap.. ala limited ker. harap sempat la balik bulan 7 or 8 nanti...

    ReplyDelete
  2. Mummy ayu- peminat makanan korea confirm suka

    ReplyDelete
  3. Kebetulan plak i just ate Dominos last night.. sedapnyerr!! hahaa

    ReplyDelete
  4. Nampak sedap betul! Yum, yum! Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya Aidilfitri.

    ReplyDelete
  5. Bagi seorang insan yang tak suka kepedasan, Rawlins takut nak try pizza nie.
    Memang Rawlins takleh nak habiskan la kalau pedas sangat.

    ReplyDelete
  6. AKhirnya kembali jua. Nanti nak cari juga, terasa teringin balik hehe

    ReplyDelete
  7. Oh rupanya rasanya adalah pedas-pedas manis ya? ingatkan semua pedas. Tapi betul juga kalau pizza pedas sangat pun tak sedap juga. Ayam tu nampak sedap sangat. Hehe.. Terliur tengok

    ReplyDelete
  8. Aduh terliur2 ena tengok semua pizza ni. Sabar jela. Tak kira nak kena beli ni. Tak pernah cuba lagi taw. Tengok akk anak beranak makan nampak berselera. Haha.

    ReplyDelete
  9. Wow bestlah dapat Pizza Dominos dari Korea lak tu hehehehe memang terbaik dan menarik kita jer tak pernah rasa lagi nak juga sapa nak belanja kita akak huhuhh habis ker tu banyak sangat....

    ReplyDelete
  10. Never knew that Dominos has Korean inspired pizza! I should definitely try this out since it is not too spicy and has a hint of sweetness :)

    ReplyDelete
  11. Wahh kena cuba gak ni, nak tengok tahap mana kepedasan dia..:D. Lagi pun dah lama jugak tak pekena Dominos ni, boleh lah cuba nanti utk berbuka

    ReplyDelete
  12. Wah dapat surprise box dari dominos pizaalah besarnya kotak dia... Jamu piza tuk berbuka eh terliur pulak kite he he he

    ReplyDelete
  13. Kita suka pizza korean ni. Pedas-pedas sedap. Kita jarang suka pizza selain standard flavor tp yg ni mmg taste kita.

    ReplyDelete
  14. pizza samjeang nie memang pizza feveret sy. mesti kena order kalau dtg ke dominos. tp dengar kata skrg pizza nie dah tak ada menurut kata pekerja dominos yg sy jumpa beberapa hari lepas.

    ReplyDelete
  15. Seronok nyer tgk anak2 kak ayu layan makan pizza Ssamjeang nie.. AM mmg xtahan pedas.. Jadi rasa kagum n salute kalu yg leh mkn Pizza.. Selalu kalu order Pizza AM prefer Beef Peproni with extra cheese.. Mmg layan berebut anak2 AM mkn..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.