Gadjet Dapur Canggih Innochef Touch Kini Berada di Malaysia



Saya percaya ramai wanita di luar sana cukup inginkan gadget dapur yang praktikal dan memudahkan urusan dalam penyediaan masakan setiap hari. Apatah lagi kita boleh menyediakan masakan sambil membuat kerja-kerja rumah yang lain. Paling penting, dalam penyediaan masakan tersebut tidak memerlukan kita untuk membersihkan dapur dengan beria-ia. Ini kerana dengan menggunakan Innochef Touch sangat mudah dan akan membantu kita menyediakan hidangan yang lebih sistematik.

Teknologi InnoChef Touch ini berasal daripada Spain. Ianya mengabungkan 13 fungsi didalam satu mesin. Antaranya seperti weigh, grind, blend, shred, grate, whip, emulsify, knead, stir-fry, steam, stew,slow cook dan banyak lagi.
Yang labih canggih InnoChef Touch ini mempunyai fungsi Wi-Fi,yang membolehkan kita mendapatkan secara terus resepi timur dan barat menerusi apps yang disediakan. Dan kita boleh memasak sehebat chef apatah lagi InnoChef ini didatangkan dengan  7-inch touchscreen yang boleh membantu kita menyediakan hidangan hanya menggunakan 1 jari sahaja.

Dilengkapi dengan teknologi advanced induction heating (IH) daripada Eropah. Kita boleh 'adjust' masakan dengan suhu  dan cara masakan yang kita mahukan.W Dengan suhu sehingga 140°C, kita boleh sediakan masakan dalam tempoh 5 minit sahaja. Meamng terbaik! Apatah lagi dengan rekaan versatilnya membolehkan kita menyediakan pelbagai masakan dalam satu-satu masa.
Ini pula air Fryer daripada InnoChef yang turut mengandungi pelbagai fungsi menarik.

Chef  Wan antara tetamu VIP yang telah dijemput khas di majlis pelancaran ImmoChef Touch di Malaysia.


Siapa sangka produk invotif InnoChef Touch keluaran Taurus Group ini sudah berada di pasaran dunia sejak 50 tahun lagi. Dan ianya telah memulakan penyelidikan dalam penyediaan masakan serta pengenalan fungsi-fungsi terbaik tahun ke tahun di negara-negara seperti Spain, Brazil Souh Africa dan banyak lagi.

Di majlis pelancaran juga, Chef Wan telah membuat demonstrasi masakan menggunakan InnoChef Touch. Menurut Chef Wan lagi beliau begitu kagum dengan teknologi yang diperkenalkan bukan hanya sangat mudah untuk menyediakan masakan bahkan hasil hidangan yang disediakan juga menjadi sangat enak. Ini  kerana pengawalan suhu, tempoh masa dan jenis masakan boleh kita pilih dari fungsi InnerChef Touch.

Salah contoh bahan yang digunakan dalam masakan. Yang mana ianya boleh mengisar, menggoreng dan menggaulnya dengan baik. 

 Paling best! Innochef ini jug aboleh disediakan untuk membancuh adunan kek. Dan ini adalah kek prun bersama lemon.

Ini pula hidangan ayam masak tauchu. Memang nampak sedap. apatah lagi ada campuran sayuran disitu. Masak tak sampai 5 minitpun.

Sayur kangkung goreng belacan. Memang terbaik. 

Seronok bila dapat melihat sendiri bagaimana penggunaan InnoChef Touch ini. Dengan lebih 1000 resepi yang dikongsi samada daripada pihak Taurus Group mahupun daripada pengguna teknologi ini. KIta boleh cuba dan boleh pelajari resepi baru.

Dan sekarang ada ditawrakan harga promosi cukup menarik dan berbaloi.

Keterangan lanjut boleh layari laman FB:-
https://www.facebook.com/InnoChefMalaysia/


Hanya satu sentuhan, InnoChef Touch boleh sediakan pelbagai masakan!
Gadjet Dapur Canggih Innochef Touch Kini Berada di Malaysia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 24, 2019 Rating: 5

15 comments:

  1. After reading your blog I feel like I wanna purchase one for myself this seems to have better functions than my pressure cooker.

    ReplyDelete
  2. wah.. modern nyer design dia.. bukan setakat senang masak.. but also looks nice in your kitchen!

    ReplyDelete
  3. seronok ibu-ibu sekarang, banyak gajet yang memudahkan urusan memasak harian. Janji rajin je kan

    ReplyDelete
  4. best kan kalau ada gajet dapur ni. buat kerja kita lagi senang dan cepat. baru ada semamngat nak masak macam macam

    ReplyDelete
  5. bestnya klu ada kat rumah...semuanya menjadi mudahkan..nanti nak reki2..manatau harga mampu milik bolelah tangkap satu..hahaha

    ReplyDelete
  6. Wuuu menarik sangat ni. Memudahkan kerja di dapur, tak lah berenyah lama kat dapur. Kalau harga murah memang sis rembat satu ni. Berapa ekk harga dia? Cari2 tak jumpa lak harga dia

    ReplyDelete
  7. pergh... canggih teramat gadget ni. makin lama semua peralatan dapur cukup memudahkan. siap ada wifi lagi. ada rezeki esok, dapatlah rembat satu.

    ReplyDelete
  8. pergh memg hebatla..senang kerjamemasak ye sekrg..pandai orag sekrg..memang mudahkan mak-mak buat kerja..

    ReplyDelete
  9. Wah makin canggih lah peralatan dapur sekarang ni. Makin mudah kerja kerja memasak surirumah nanti. Cepat dan jimat masa nak memasak kan. Macam menarik pulak nak beli satu untuk rumah.

    ReplyDelete
  10. wahh.. bestnya.. boleh masak macam-macam.. malah boleh buat kek sekali? menarikk.. bestnya kalau dapat satu gadget dapur yang awesome gini kan

    ReplyDelete
  11. bukan wanita sahaja yang terjua nie kak Ayu, mereka yg gemar masuk dapur pasti teruja melihat perkakas yg praktikal seperti ini. memudahkan urusan di dapur. nak2 kita nie jenis yg busy dan tak ada masa. bagus betul nie kalau ada dekat rumah

    ReplyDelete
  12. Para wanita pasti paling suka dengan gadget dapur ni kan, memudahkan kerja dan cepat !

    ReplyDelete
  13. Semakin hari, semakin canggih gajet didapur kan.
    Ni harganya mesti beribu kan. 🤣
    Sebab fungsi dia pun banyak. Pastu memudahkan urusan kerja
    Memang best la kalau ada seketul kat rumah. 😄

    ReplyDelete
  14. Wah! I wish to have this gadget canggih and funstional so that i can cook faster wothout hassle.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.