Unicool Minuman Terbaru dari Coolblog!

Hi awakkk!! Kita Yara peminat minuman Unicool terbaru dari pada Coolblog. Apatah air minuman ini diperkenalkan daripada inspirasi karektor Unicorn yang cukup mendapat tempat di hati masyarakat Malaysia.

Air minuman Unicool ini diinpirasikan daripada warna indah pelangi, fantasi, kisah donegang barat dan haiwan penuh magik iaitu Unicorn. Didatangkan dengan 3 perisa iaitu Unicool magical, Unicool Dazzle dan Unicool Twinkle.

Dengan tema "Fantasi Menjadi Realiti" menggabungkan rasa keladi, strawberi dan manisan carol biru. dan semua ini dijual pada harga RM7.50 pada saiz 750ml.

Ameer bergambar bersama dengan maskot Uniccol/

Semasa pelancaran air minuman Unicool baru ini, turut hadir Cik Win Zakaria Pengurus Pemasaran Cool Blog dan wakil pihak Kementerian Perdagangan Dalam Negeri  dan Hal Ehwal Pegguna (KPDNK).


Bersama dengan anak-anak yatim yang turut dijemput di hari pelancaran dan mereka juga menontong wayang Toy Story 4 yang ditaja sepenuhnya oleh Coolblog Malaysia.

Oh ya! Saya dan anak-anak pun sama-sama menonton filem ini. Memang best! Apatah lagi karektor didalam Toy Story 4 ini memang diminati oleh anak-anak saya :-) 

Cabaran #UnicoolUnikornMakeup
Coolblog turut menganjurkan cabaran solekan wajah yang dinamakan #UnikornMakeup di media sosial. Untuk menyertainya, kita perlu membeli mana-mana perisa minuman Unicool Coolblog. Seterusnya tiru solekan yang dimuatnaik oleh Coolblog team samada di FB mahupun. Mengambil inspirasi solekan tersebut dan seterusnya selfie/wefie dengan solekan yang telah dilakukan. Muat naik gambar anda samaada di FB/IG dengan hashtag #UnicoolUnikornMakeup dan #coolblogmalaysia. Jangan lupa untul tag @coolblogmalaysia juga tau. Cabaran ini akan bermula pada 1 Julai 2019 dan berakhir pada 31 Ogos 2019. Seramai 3 pemenangg dicari dan bakal memperolehi hadiah berjumlah RM500 setiap seorang

Suria X Coolblog2019
Untuk kali ketiga Coolblog bekerjasama dengan Suria FM untuk menganjrkan acara Suria x Coolblog 2019 di luar lokasi iaitu di Lembah Klang dan satu lagi di luar Lembah Klang. Ianya terbuka untuk semua dan akan melibarkan ramai artis tanahair dan dj suria FM itu sendiri. Ianya berlangsung pada bulan Jun sehingga Julai 2019.
Unicool Minuman Terbaru dari Coolblog! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 23, 2019 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.