Far Away Glamour oleh Avon

Perfume Far Away dari Avon ini cukup sinonim dengan saya. Saya mengenalinya sejak dari  ketika zaman belajar di universiti satu masa dulu. Dan baru-baru ini Avon Malaysia telah memperkenalkan siri terbaru Far Away iaitu Far Away Glamour.

Wangian ini diperbuat daripada nota Vanilla Madagascar bersama kesegaran bungaan floriental, haruman glamor ini turut mengetengahkan sentuhan akkord anggur hitam dan kesturi.


Sesuai sekali ketika kita memakainya ketika meraikan momen glamor yang dilalui, selain itu ianya juga boleh digunakan ketika bercuti atau ke majlis malam hari. Wangian ini turut didatangkan dengan bekas Purse Spray 10ml bagi memudahkan untuk menyemburkan haruman ini di mana sahaja dan pada bila-bila masa.


Untuk pengetahuan semua, Far Away Glamour merupakan edisi baru dari jenama haruman Avon #1 dunia, Far Away. Sempena pelancaran baru ini, Avon turut memperkenalkan wajah baru buat koleksi ini - Far Away Classic, Far Away Gold dan Far Away Infinity.

Far Away Glamour Eau de Parfum Spray 50ml dan Far Away Glamour Purse Spray 10ml mula dipasarkan mulai 1 September 2019. Harga yang ditawarkan cukup berbaloi iaitu RM69.00 WM/ RM79.35 EM. Kita boleh dapatkannya dari mana-mana Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON atau menerusi atas talian di shop.avon.my. Untuk maklumat lanjut, hubungi talian bebas tol AVON di 1-800-18-AVON (2866).

Hiduplah penuh glamor.
Far Away Glamour oleh Avon Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 11, 2019 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.