Christmas Sea Sun di Sunway Lagoon

Hi korang!!! Cuti sekolah ini jika berkesempatan bawalah anak-anak bertemu dengan Kapten Quack & kawan-kawan bermula dari 23 November hingga 31 Disember 2019. Paling menarik, kita bukan sahaja dapat bertemu dengan Kapten Quackbahkan juga dengan rakan-rakannya seperti Lady Quack, Bani Bear Sun, Zola Singa Putih, Mico Marmoset Pygmy, Patches Miniature Horse, Ara the Leopard dan Mimi & Mimo si otters!


Pelbagai aktiviti aktiviti yang menyeronokkan menarik disediakan tau! 
Antara tarikan istimewa bersempena dengan kempen Christmas Sea Sun di Sunway Lagoon yang korang kena cuba seperti:-
  • Q & F Summer Splash Parade
  • Kiddie Paddle Boats 
  • Water Zorb Balls
  • Acro-BATS
  • Face Painting
  • Take Home Garden Workshop
  • Saving The Magical Stones
  • Giant Soapy Bubbles
  • Cupcake Decorating Workshop,
Dan pelbagai lagi aktiviti menarik.


Selain itu terdapat juga persembahan istimewa seperti  Carnival Circus Special, Wipeout Beach Party, ATV Stunt Show and dan banyak lagi!
 

Yerpp orang di musim perayaan Krismas ini jangan lupa untuk terjah pantai Surf buatan manusia terbesar di Malaysia pada 21 hingga 25 Disember di Sunway Lagoon.Korang boleh rasai sendiri kehadiran salji dari Rumah Api Krismas yang terletak di pantai Sunway Walggon. Selain itu terrdapat juga persembahan y dan aktiviti yang menyeronokkan. 

Rumah Api Sunway

Ada salji akan turun dari Rumah Api di sini :-)

Saya dan anak-anak juga sempat ke merasai hidangan enak Krismas di Bistro Street Beach. Pelbagai  hidangan Krismas yang lazat ditawarkan pada harga cukup berpatutan.
Pakej Hidangan Krismas 

Antara hidangan yang ditawarkan

Sean Choo, Pengurus Besar Sunway Lagoon berkata, “With every campaign, we commit to bring our best to the table to ensure that our visitors have an enjoyable time. We never rest on our laurels and will continue delivering the Best Day Ever experience no matter what the occasion. What’s more? Now, we have the Captain Quack & Friends who are here to add to the merriment this holiday season!” 

Tiket masuk adalah RM 138 untuk dewasa (umur 13 tahun ke atas) dan RM 113 (untuk 12 tahun ke bawah). Istimewanya untuk 23 November hingga 31 Disember 2019, korang boleh dapatkan pakej FAMFun pada harga RM482 (NP: RM744) dan pakej 4-To-Go pada harga RM532 (NP: RM808).

Saya dan Yara bergambar bersama Mimi dan Mimo, maskot terbaru di Sunway Lagoon

Jom sertai Christmas Sea Sun di Sunway Lagoon pada musim cuti nanti, Untuk maklumat lanjut, layari www.sunwaylagoon.com atau hubungi +603 5639 0000.
Christmas Sea Sun di Sunway Lagoon Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 21, 2019 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.