Kempen ‘Awesome Holidays, Time To Play’| Kaloborasi Jenama Hotwheels dan Barbie Bersama Taman Tema Lost World of Tambun

Kempen ‘Awesome Holidays, Time To Play’| Kaloborasi Jenama Hotwheels dan Barbie Bersama Taman Tema Lost World of Tambun- Seriusly Hot Wheels dan Barbie di Lost World of Tambun??? 

Wah wah wah wah..

Keterujaan pastinya bukan sahaja pada si anak sahaja bahkan ibubapanya juga ya! Ini kerana dua jenama ini sudah cukup terkenal di kalangan anak kita terutama Hotwheels dikalangan anak-anak lelaki dan Barbie khas untuk anak-anak perempuan.



Dan Lost World of Tambun membawa dua jenama permainan Mattel kesayangan anak-anak ini ke taman tema mereka! Pengunjung bukan sahaja dapat bermain air, beraktiviti, bereksplorasi di taman tema yang cukup gah di Ipoh ini, bahkan bersempena dengan cuti sekolah ini juga, mereka boleh menyertai aktiviti secara esklusif yang dibawakan oleh Barbie dan Hotwheels.

 

Pssstt!!! OMG! Lost World Of Tambun akan menjadi taman tema yang pertama bekerjasama dengan Hot Wheels dan Barbie yerppp. Dan aktiviti esklusif  daripada kerjasama ini akan bermula dari 23 November sehingga 31 Disember 2019.

So, korang team mana? Barbie ataupun Hotwheels? Hiks


Barbie – “You Can Be Anything”

Koleksi menarik ini adalah dari @Barbie_malaysia92

Sepertimana yang kita maklum pada tahun ini, Mattel mengumumkan akan mengadakan siri Jelajah Barbie ‘You Can Be Anything’ . Ini adalah bersempena dengan 60 tahun jenama ini secara konsisten memberi inspirasi kepada anak-anak perempuan. 

Kerjaya Impian Anak-Anak

Waima Barbie cukup senonim dengan dunia fesyen, namun jenama ini mampu mencetuskan imaginasi bagaimana kita berhak memilih kerjaya yang kita suka dan minati. Ianya seiring dengan fesyen, You Can Be Anything!Sememangnya ianya sangat menyeronokkan sekaligus memberi inspirasi untuk mereka untuk berani menggilap potensi yang ada dalam diri.

Rumah Impian Barbie

Di Lost World Of Tambun, pengunjung berpeluang untuk mengambil gambar di rumah impian  kerjaya Barbie dan menerokai kerjaya yang berbeza dalam zon ‘You Can Be Anything’. Korang juga boleh mengetahui dengan lebih lanjut tentang kerjaya yang paling ikonik Barbie telah dipegang sejak 60 tahun yang lalu. 

Bukan anak-anak sahaja bahkan orang dewasa seperti saya juga begitu kagum dan terpesona dengan ruang seni dan juga kawasan almari Barbie. oh ya! Jangan lupa ada juga ‘Meet and Greet’, dan anak-anak berpeluang untuk menyertai parti minum petang bersama Barbie! Curlasss!!

Nampakkan mak yang lebih 'excited' dalam ‘Meet and Greet’ bersama Barbie

Anak-anak yang begitu seronok bermain dengan pelbagai permainan Barbie di sini

“Selama 60 tahun, Barbie adalah gadis yang berjaya, memberi inspirasi kepada pelbagai generasi
untuk mempercayai dan memberikan mereka dengan pelbagai pilihan. Lebih daripada 200 kerjaya,
bertanding sebanyak 6 kali untuk presiden dan angkasawati pertama ke Bulan sebelum Neil
Armstrong, Barbie terus berkembang menjadi contoh moden serta relevan untuk semua peringkat
umur
.” Kata Lisa McKnight, Pengurus Besar dan Naib Presiden Kanan Barbie



Hot Wheels – Challenge Accepted


Perhatian kepada pelumba-pelumba cilik. Ada cabaran baru di bandar Lost Word of Tambun untuk korang! Yeszaaa! Lost World Of Tambun telah membina trek lumba untuk Hot Wheels untuk para peminat Hot Wheels. 


Ameer yang sedang beraksi

Go Ameer Go!! - Video dari Uncle Rawlins peminat no.1 Ameer, kehkeh

Kanak-kanak boleh bermain dan berlumba bersama rakan-rakan di trek setiap hari di sini. Seperti my Ameer yang bersungguh-sungguh berlumba di trek yang disediakan. Ianya akan berlangsung di zon Challege Accepted dan perlumbaan terakhir akan diadakan pada jam 4 petang setiap hari . Peserta cilik yang menyertai perlumbaan berpeluang tau memenangi hadiah premium dari Hot Wheels. Bestkan!!!

Disediakan peralatan yang cukup lengkap untuk berlumba

Antara aktiviti yang disediakan di zon Hotwheels

Untuk pengetahuan semua, bersempena dengan sambutan ulang tahun Hot Wheels yang ke 50 satu Jelajah Lagenda Hot Wheels yang pertama telah diadakan pada tahun 2018 dan telah menerima kunjungan lebih 3,600 buah kereta serta 65,000 orang peminat tidak kira usia dari seluruh pelusuk dunia.

"Hot Wheels telah menyemarakkan semangat pencabar dalam generasi kanak-kanak selama lebih daripada 50 tahun, dan kini memperjuangkan  belia dalam pelbagai sukan yang boleh menguji kemampuan ke tahap maksimum dan memperbaiki kemahiran mereka" kata Ricardo Briceno,

"Setiap tahun ketika cuti sekolah, taman tema kami menjadi lokasi percutian yang ideal untuk keluarga menikmati percutian menggembirakan dan dapat memberi kepuasan. Kerjasama dengan kedua-dua jenama yang paling dikenali ini iitu Hotwheels dan Barbie bersama dengan taman tema kami dijamin memberi percutian yang sempurna untuk semua peringkat umur" kata Nurul Nuzairi, Pengurus Besar Sunway Lost World Of Tambun.

Bagi meraikan pelancaran kolaborasi ini bersama Mattels, Hot Wheels and Barbie, kempen ‘Awesome Holidays, Time To Play' akan berlangsung di Lost World Of Tambun Waterpark dari 23 November sehingga 31 Disember 2019. 
Promosi Keahlian di Taman Tema Lost World of Tambun

Pengunjung akan mendapat akses ke acara eksklusif ini dengan harga RM 77 (untuk pemegang MyKad) dan berpeluang mendapat barangan premium percuma untuk pembelian 3 tiket dan ke atas bagi setiap transaksi. Dan ianya adalah terhad kepada 4000 unit sahaja.

Maklumat lebih lanjut mengenai Lost World Of Tambun Waterpark boleh didapati dari pautan www.sunwaylostworldoftambun.com

Jangan lupa korang untuk bawa anak-anak berlibur di sini di musim cuti sekolah tahun ini. Banyak aktiviti boleh di terokai secara esklusif bersama Hotwheels dan Barbie!!!
Kempen ‘Awesome Holidays, Time To Play’| Kaloborasi Jenama Hotwheels dan Barbie Bersama Taman Tema Lost World of Tambun Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 13, 2019 Rating: 5

15 comments:

  1. Yang pasti anak-anak akak nampak wajah kecerian dengan watak-watak kartun kegemaran mereka. Masa yang terluang elok di manfaat bersama-sama anak-anak tercinta.

    ReplyDelete
  2. Wow Barbies sekarang makin mendapat tempat di hati peminat pemainan yang di sukai oleh kanak-kanak sejak dari dulu sekarang dan ada pula kempen cuti sekolah dengan LWOT..

    ReplyDelete
  3. Zaman kanak-kanak saya memang suka barbie doll, tak heranlah kalau sekarang barbie doll memang ada peminat tersendiri. menarik event LWOT nih! best kalau dapat join sekali.

    ReplyDelete
  4. wah pantas ya tulis hehe. memang menarik hotwheels and barbie ni. sempat juga saya bergambar dengan barbie live version tu hehe :)

    ReplyDelete
  5. Time nak cuti sekolah ni macam2 lah acara yg dibuat untuk kanak2 kan. Macam mearik betul tempat ni, bukan anak2 je yg teruja..mak2 pun teruj gak kalau ada aktiviti mcm ni

    ReplyDelete
  6. im a barbie girl in the hot wheels world...hahaha tiberrr jer ...oklah buat camni dan kira adil untuk anak lelaki dan perempuan beraktiviti gittuuu, idokler mak ayah pening ..kan kan kan

    ReplyDelete
  7. Menariknya perkongsian ni. kalau anak2 nampak ni nak pergi jugak. Anak anak mmg mmg Ada yg collect hotwheel, ikut ayahnya..😃😃🤭

    Yg main Barbie doll ikut mak nya..😁

    ReplyDelete
  8. anak saya mesti suka la ni nampak benda-benda pink dah jadi satu kesukaan dia dah. nak lagi ada barbie. seronok program macam ni

    ReplyDelete
  9. alamak macam best pulak tengok aktiviti yang ada. tapi ni dekat cuti sekolah ni confirm ramai giler orang pergi. huhu. tak mampu nak bersesak-sesak.

    ReplyDelete
  10. Oh my! Until today I am a big fan of barbie! The kids are lucky to get to join this kind of activity. But I realize hot wheels and barbie also get together when comes to events or exhibition! Hopefully, when my daughter grows, they still have this kind of activity, so I can join too!

    ReplyDelete
  11. best kalau sekali sekala ada tema macam ni kan? apatah lagi tema barbie dan hotwheels, so anak lelaki dan perempuan dua dua boleh enjoy at the same time

    ReplyDelete
  12. Wah attraction Barbie dengan Hotwheels pulak! Macam2 kreativiti Tambun ni yer. sesuai dengan musim cuti sekolah yang bakal tiba ni. Boleh la bawa anak2 ke sini time holiday.

    ReplyDelete
  13. Wahhhhhhh... Long time didn't go lwot d... Wanna go there to have fun with my family again... Thou tiring but this gonna be fun!!!!!

    ReplyDelete
  14. Fuhh meriah. Seronok kalau musim cuti ni ke Tambun. Saya dekat je ngan kampung. Selalu pergi mandi manda aje pun dah puas. Ni ada Hot Wheels dan Barbie. Melompat la anak saya nak pi.

    ReplyDelete
  15. Wow looking so fun! I love both barbie and hot wheels. I wish i can attend the event. Great share!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.