@Astro Sukaria Ceria

cuaca yang cerah di pagi Ahad 29.3.2009, di Kelab Equestrian Bukit Kiara KL

tags n passes utk ke Astro Sukaria Ceria Carnival

prop's pakaian beragam anaqi..2 jam untuk menyiapkannya pd mlm sabtu
prop's pakaian beragam yana-2.30mins pada mlm jumaat

anaqi the super vitagen..wallau..

Yana the lil' butterfly princess

maskot vitagen n cokelat..
flora n fauna gals..

on earth....contume oun ader..

hantu wooo n robot..cop..hello 1..2..3..

semangat cintakan negarala adik nihh

the veeeery tall clown!
on your mark...get set go...

yana n anaqi at main stage with abg zoey n mat kacau

the grand prize - pakaian beragam (family)

at vitagen booth..

Anaqi sesangat semangat membuat pukula sehingga tertanggal "carpet"=rumput golf

selingan acara, gi jenguk2 abang kuda..hehe
best gak astro buat kat sini...sekali-sekala boleh cuci mata tgk kuda
ni jumlah "cop" yang berjaya diperolehi kiri -anaqi (hampeh hehe) satu cop..yana almost semua
goodies bag yang yana n anaqi dapat masa acara main stage...(dieorg kena buat catwalk)

so kitaorang pergi seawal 6.10pagi dan balik kul 8.30pagi...maleh nak tunggu lama lagipun shian kat hubby dok umah ngan akid n afiq...plus anaqi n yana dah puas main kat sukaria ceria!!

Comments

best..tapi ponat...tu gi kejap je...klu satu hari rasanya terbongkang satu malam...hahah
osh said…
kesian Yana & Anaqi kena 'dera' ngan awak... nasib baik saya tak yah g hahahaha
haha...dera la sangat...acheh

Popular Posts