sempena shopping raya...ku kaut juga selipar toilet utk opis..

Alkisahnya...sepanjang saya bekerja di CFS...sekali jer pernah beli selipar...gambar rama-rama...tak sampai sebulan entah hilang dimana....wakaka..sejak kehilangan selipar toilet rama-rama takdenya pernah beli...asyik pinjam kengkawan punya...yo lah dah pegi toilet bukannya selalu hanya untuk tujuan tertentu sema-mata..:P..so selipar yang jadi mangsa..adalah selipar jiran tertangga...antaranya... selipar kak ani...ni besar sikit kalau I pakai cam terjuih lebih-lebih...(wah dah pinjam lagi mahu komplen)....wakaka
selipar cacah..ringgan..tapi I pernah tergelingcir dengan selipar ni masa kat bilik air...gara-gara kalut nak keluar cepat sebab nak pergi kelas...

selipar g-mah......ni macam dah selipar welfare....cam selalu jer berada kat pintu bilik I...kes pinjam lupa nak letak balik...kehkehkeh

jeng-jeng...selipar I yang baru Hannah Montana...pinky....siap ada labuci lagi..RM5.00 kat Giant KJ...agak2 berapa lamalah seliparku ini bertahan...hahah...jangan ada yang songlap untuk RAYA dahler...
Pada kengkawan yang I pinjam selipar toilet...minta halal ya..Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir ajer...

peminat selipar toilet orang;

Comments

Hermit said…
best la awak hari2 boleh pijak Hannah... hahahaha
ariz azali said…
alatan rayanyer aper?

Popular Posts