"scorea-ambrynaa MY CHILD WITH SCHOOL UNIFORM CONTEST"

Bersempena dengan musim kembali ke sekolah scorea-ambrynaa.blogspot.com menganjurkan pertandingan gambar anak bersama uniformnya...baju yang masih putih salji, kasut yang putih melepak belum koyak rabak..rasanya tak rugi merakamkan gambar mereka ketika semuanya masih berseri...so gambar ni baru jer amik tengahari tadi...Anaqi bersama kawan baiknya Faiz...

Ahmad Faiz (Kiri) dan Anaqi (Kanan)

Nama Anak : ANAQI BUNYAMIN BIN ZULHAZMI
uMur : 9 tahun
Sekolah : SKTTDI (2), TTDI Kuala Lumpur

Keterangan lanjut boleh klik SINI ya!..DD: 30/1/2010

Comments

Hermit said…
oo.. nilah Faiz geng Anaqi yg sesama dok tgk pics kereta masa cikgu tgh ngajar ek? sesama nakal.. jgn korang buli dak lain dah..
Thank you for you entry :). Tapi u belum jadi follower kan? Check balik yer.
Hermit said…
This comment has been removed by a blog administrator.
ni lah dedet...

ambry and zalina...i tak jumpa tempat nak follow tu ..cuma follow kat facebook jer
Amay Hamidi said…
Mungkin kena juga beli kamera DSLR ni, hehehe..
haha...sen tak cukup lagilah bro...
Hermit said…
This comment has been removed by the author.
Hermit said…
masuk je contest yg dapat camera DSLR Mi... takyah beli.. (jimat sungguh dapat wife camni) hahahaha

Popular Posts