Aku Tak Bodoh!!

Aku Tak Bodoh.
Aku pun tak bodoh gak. Dah banyak kali kena tipu benda yang sama gak...
Luaran memang nampak OK..hati dalam tuhan jer tahu..
Dunia ni bulat..camne tipu orang..tuhan akan tunjuk..
Cuma saya dah penat..penat sangat..kesian sungguh pada diri, asyik kena tipu ajer..
Aku bukan bodoh. Full Stop..

****************************************************
BW kat blog Mama Mika ..baca pasal Aisyah ibu kembar 3...
serius sedey...arwah Aisyah telah pergi meninggal dunia secara tiba-tiba..
gambar dari blog arwah Aisyah**
kesian wajah anak kecil yang memerlukan kasih-sayang dari seorang ibu..
Moga ayah mereka terus tabah dengan dugaan yang diuji...
al-fatihah buat saudaraku Aisyah ...

Comments

mama tisya said…
kdg2 dlm kita hati2 pn bole kena tipu kn...
tu la mama tisya...sedey lagi2 kena tipu org yg paling kita percaya...adeh...
Mama Zharfan said…
adess..saper yg sanggup tipu tu ayu..kena hati2 tu
congrats sbb u menang mamypoko.best tu dpt Rm500 :)
kak ina kl (1) said…
sekarang ni byk penipu..kena hati-hati yer..
alfatihah buat arwah aisyah..kecian tgk anak kecik yang ditinggalkan terutama kembar 3.
suzz- tu la tipah tertipu sudah..thanks :)

kak ina kl- tu lah lagi org plg rapat..plg percaya sgtlah sedey menikam jiwa..sedey kan akak..mog roh arwah ditempatkan di org yg beriman

Popular Posts