Korang Nak Tak?

Yeba Yeba Ranggek...Saya Suka Ais Krim..Saya Suka Baskin..Saya Peminat Blog Mama Tisya..
Cuma tak pernah berpoya-poya makan-makan ngan aimi aka mama tisya...kebetulan ada peraduan yang best ni so saya teruja untuk mencuba nasib...fuhhh

Pilihan : Kategori A (A for aiskrim :p )
Kenapa saya bersungguh sangat nak makan ais krim kat Baskin bersama Mama Tisya..
1) Saya peminat Baskin Robin~ walaupun jarang2 makan tapi kalau dapat makan nikmatnya sampai angkat kenit 45 degree...lagi2 kaler tema warna pink cam sesuai jer ngan jiwa remaja ku..ahaks.. (perah santan anak dah 5 doh hahaha)
2) Me time...bersama kawan2 pompuan (pompuan diulangi ya kena kasi highlight biar dedet perasan hehehe)...serius kadang2 saya teringin gak keluar ngan kengkawan kat tempat best2..biasa kawan opis ajak saya makan kat cafe opis tak pun kat Giant jer (ya ampun opis mateku) :p..Dapatlak makan ais krim Oreo® Cookies ’n Cream~ meletops my feveret..senyum mesti sampai ke telinga...3) Ni paling penting...saya nak jumpa, nak borak-borak, nak kenal, nak kepoh-kepohchi ngan Aimi aka Mama Tisya..siyes lama gila duk baca blog Mama Tisya...so kan best dapat jumpa secara dekat..hati ke hati...ais krim ke mulut...& akan dapat jumpa lagi sorang rakan blogger..so bertambahlah kanalanku di alam siber yang tanpa sempadan ini...
Ais krim dan manusia di dunia tanpa sempadan tiada perbezaan~falsampah baru
ok...entri saya habis sudah ...
uol's nak join meh klik eskrem! eskrem!
Korang Nak Tak? Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 29, 2010 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.