Wednesday, March 9, 2011

Calling-Calling Semua Nama Dibawah

so saya adalah pompuan yang pakai baju kurung merah ala maroon tudung putih, tunduk malu2 takpun tengah khusyuk study hahaha...sebelah saya itu Ijal (yang pakai baju ngan seluar warna biru) tengah sibuk mengumpat muahaha..

HikHik
Okeh seperti yang dijanjikan saper yang dapat menjawab soalan cepu mas saya semalam..akan diberikan souvenir dari tuan punya blog...sbnrnya susah nak memahamkan jawapan2 yang diberikan...ahaks...disebabkan saya baik hati arini saya bagi ke semua yang berikan jawapan samada yang betul ataupun salah....okeh silakan email add lengkap anda ke ayuarjuna@gmail.com
1. syima emi
2.anonymous- ni kak Rosekah? kalau betul saya hantar hadiah ke opis ajo..
3.suzz - leh kasi add adik u :)
4. yati :)
5. ezzz-nak pos ke nak ai kasi by hand
6. Miraku- nak pos ke nak ai kasi by hand...

no 5 dan 6 klu nak ngedet boleh ai bawa hadiah sekali...

12 comments:

ruha said...

ala akak, saya terlepas ler teka teki ini huhu , lenkali buat lagi

mama tisya said...

alahai melepas..smlm kursus..ada soklan ek

AyuArjuna BiGoshh said...

okies...ruha...hehehe sesaja suka2 nak kasi kat readers blog :)

AyuArjuna BiGoshh said...

mama tisya-a'ah...kat posting smlm..takpe2..insya allah ader lagi... :)

Syima Emi said...

thanks kak ayu... dah siap email dah.. hihihihi

Ezay Hadry said...

ezay pun tak sempat nak jawab..huhu melepas

Mama Zharfan said...

ayu..me amik by hand lor--kan me balik bln dpn ajer :p

AyuArjuna BiGoshh said...

ok suzz...klu by hand cam kena up sikit arr hadiah dier..heheheh

Em's Family said...

amik by hand jer.. :D

Anonymous said...

Awk x pyh mail la Yu.. bilik depan awk dua dari kiri..hik..hik...

mama_umar_maryam said...

melepas jugakkk

Ummi Dania Yasmine said...

Ayu bagi next week ari selasa kat Marche. Dah book dah. Bayar RM27 hari tu lah kot. PIC Aqilah kata boleh....:-)