Entri Panas!!! : Khas Untuk Puan Ezna Ahmad Khalili

ENTRI MELEKAT UNTUK SEMENTARA!! SEBAB PANAS SANGAT..ENTRI TERBARU SCROLL BAWAH YEKKK Ohhh panas..panas..panas..panas...
Hahahah saja kasi gimik kat tajuk. Ni mesti ezz dah panas punggong "apa hal lak minah kecoh panas hati kat aku weh"..ahaks betul tak ezz...I know what u did in last raya...hahaha..
So kotak merah hati itu pemberian dari Puan Ezz untuk saya sempena peningkatan usia sekaligus berat badan dengan jayanya....

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa.....suke giler ngan baju oren menyala2...material sangat lembut dari Metrojaya gitew...

anyway Ezz...
persahabatan u ngan ai = priceless...
my BFF for ever n ever..thanks so much for everything..esp being a good listener to me..since i am so talkative...hahahah (mak cik kepoh tau huhu)
p/s sowi rembat gambar dari fesbuk tanpa kebenaran. Apapun u can deal with my lawyer MZ...hahah..muah muah

Comments

mama tisya said…
hopre persahabatan korang kekal hingga akhir hayat

nk gk jmpe ezna & MZ:)
oiit oiit oiit. Kalau setakat Ayu Rafikah i tau orangnyer cemane tak payah la weii. Hehehehe :-) our friendship is priceless..... eh u tau i jumpa Salawati Md Nor kat fb kawan i. Dia tanya i ni kawan Ayu Rafikah ke? rupanyer dia kawan online u.
Wansteddy Tales said…
Besh bergaya berbaju orenlah k.ayu pasni ^^ Memang cun baju tu :)
wahh cantek u bju oren tuh..semoga frenship korg kekal 4eva
Mama Zharfan said…
hadiah u tunggu bulan dpn yer hehhehe tungguu......
aimi- tq ... :)

ezz- tempias ai tu...lepas ni u kena tempia kengkawan u kat ai lak..hahahah

wan- thanks wan...merah keorange'ngan

zeti- tq zeti :)

suzz- hahahah...mesti ada bau2 UK..heheheh

Popular Posts