Preview Filem Kongsi: Lu Langsi Lu Mati!!!

Saya dapat jemputan untuk menghadiri preview filem Kongsi:Lu Langsi Lu Mati dari Metrowealth. Tentatif acara di Cathay Cineplexes The Curves seawal pukul 8.05 malam:-pendaftaran dan suai kenal dengan para pelakon. Dan tayangan bermula setelah ucapan aluan dari pengarah muda berbakat Farid Kamil dan penerbit filem ini David Teo.
Kami sampai awal, so masa terluang anak2 saya manfaat dengan bermain internet di situ. Bagusnya ada fasiliti sebegini di ruang menunggu pawagam :)
Ramai sangat reporter, sana-sinun. Gambar diatas adalah Putri Mardiana ketika ditemubual oleh wartawan hiburan.
orang kuat dibelakang tabir filem Kongsi. Antaranya Farid Kamil dan DAvid Teo.
So saya kena duduk di kerusi yang bertanda MIG Online. Spesel gitew hik hik.
Along Raja Lawak dan isterinya (seorang pelakon juga, ai lupa dah nama dier).
Tumulak a.k.a Shaheizy Sam (nama sebenar). Perkataan yang menjadi trademark Tumulak dalam citer ni ialah "Nate Mu". Apapun Shaheizy dan Along RAja LAwak duk dibelakang saya. So takleh gelak luar biase sangat kena control2. Hik Hik.
Abang Nas Melodi bersama Afiq, Yana dan Akid. Sangat sporting abang Nas ni. Sape2 yang dekat dengannya, beliau pasti akan tegur.
Gambar ni yang paling cantek dari kamere hengpungku!!! Uncle David tak nak amik Afiq berlakon dengan Mia Sarake?? hik hik

Apapun filem terbaru MIG ini boleh tahan lawak sempoinya. Filem ini turut membariskan pelakon-pelakon popular seperti Shaheizy Sam, Fizo Omar, Norliana Samsudin, Putri Mardiana, Azad Jazmin, Chew Kin Wah, Azlan Komeng, Rafidah Ibrahim, Pak Piee dan ramai lagi.
dan saya sangat sukeeeeeeeeeee dengan lakonan Azad Jazmin (buah hati Eira Syazira) si Mikael (watak dalam citer) yang lawaknya sangai simple dan begitu "straight forward".
LU LANGSI LU MATI...
Preview Filem Kongsi: Lu Langsi Lu Mati!!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 11, 2011 Rating: 5

5 comments:

  1. amboi macam artis lagi.. dijemput bagai.. hehe

    ReplyDelete
  2. mmg syok ayat si azad jazmin tu..hahhahhaha..aje gile je..mmg syok la..sy asal dapat dok atas ngan artis komeng n nurul iman, tetibe ade org nak dok c2, n staf mig mintak maaf sangat2 ngan kitorg..tu yg dok dpn sebaris kak ayu tu..pastu staf die datang bagi 10tiket kongsi utk tengok kat gsc plak..huhuhuu..

    ReplyDelete
  3. ila- dijemput sebab mng contest dr blog fier..hik hik...

    yus- besttttttttttttttt dapat 10 tix..hik hik...gambar2 kat yus cantek..ai jeles tau huhu

    ReplyDelete
  4. huhuhu..masuk kontes kamera dslr plak la pasni..kikikiki

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.