Skuad Era dan Intrend, Gambate!!!

Gambate..la Gambate..gara2 air cond kat opis non ado. Ai panas semacam so ai merajinkan diri mencari-gali info di fesbuk lalu ternampaklah status di page Intrend~ Kami berada di LRT Universiti Pantai Dalam pukul 4.4o petang ini. Wawawawa, panjang akal + langkah kanan sebab lokasi lrt tidaklah jauh mana ngan opis ai kurang 10 minit boleh sampai melainkan jalan jammed lah (tu satu jam pun belum tentu sampai)Jumpa ngan abang skuad. Ai tak hengat lah nama dieorang ni. Walaupun mereka ini ada memperkenalkan diri tapi tak masuk dalam ingatan ai. Mana idaknya ai duk khusyuk mentelaah hadiah dalam keta skuad. huhu.
pak cik teksi duk amik air ajo lepas tu memasing menghilangkan diri.
Dan yang paling tak sangka jumpa Ruha disini. Hehehehe. Suke ai :) Dan paling lagi tak sangka hanya 4 orang ajo peserta yang duk depan keta skuad. Ceh! so takdelah mencabar sangat nak menjawab soalan. Hik hik.

Sakan menjawab soalan dari skuad dan sekejap jer abis. So hasil kautan 15 minit saya bersama skuad era dan intrend ialah....
goodies bag dari intrend. Dengan syarat bawak jer majalah Intrend yang terbaru.
yang ni dari skuad Era. Paling besh dapat minyak Buruh sebab ai suke barang yang boleh diguna dan mampu memberi kepuasan maksima iaitu ~MEMASAK!!. Cam hubby ai pasti dia pulun air Revive 6 tin itu.
Apapun terima kasih Skuad Era dan Intrend! Datangler lagi kawasan wilayah ambo, kalau kelapangan pasti ambo masuk gelanggang.

Comments

Mama Zharfan said…
besh!!! ada fb in trend rupanya..me mana ler nak tau benda2 gini :p
ruha said…
best2 , ai pon suka jumpa akak hehe
bestnyer 4 org je,mmg pulunle sumer goodies die,heheh