Makan Kenyang Kat Restoran Johnny :)

Makan kat sini dalam keadaan yang sangat lapar, memang rasa sedap sangat...
Harga takdelah mahal sangat, OKlah harga makanan standard bagi orang yang tinggal di ibu kota :)
Akid yang sedang mencebik. Takleh tahan lapar walaupun seminit. Mengamuk dulu sebelum dapat makan. Adeh, macam-macamlah karenah anak2 sekarang ni.
Dan saya biasanya akan layan Afiq dan Amani.Dowang ni pesen makan bersepah-sepah.
Banyak sayuran... Ni namanya steamboat vege, heheheheh
Mee klorofil Akid bersama ayam panggang yang sedap...
Nasi ayam yang not bad rasanya...
Nasi goreng halia kegemaran Dedet...
Nasi bersama daging BBQ pilihan Anaqi :)
Cam biasa penutup bicara makan-makan, gambar anakanda2 yang cam meroyan kekenyangan :).
Hepi semacam!

p/s: Banyak betul buang masa hari ni. Selain daripada membetulkan perkara-perkara yang tidak betul dalam kertas exam. Boleh pulak saya berjalan-jalan sambil menghabiskan duit di bazar-bazar jualan di depan opis saya. Pehhhhh, memang rambang bulu mata pelesu rozita che wanku... Hisshhh menyesal sudah :(


Comments

Hehehehe....RM tu untuk dihabiskan....lerrrr u kata dah insap. Tak insap lagi la ni...Kekekeke...
Hermit said…
mana ada insap tu.. hehe
setya said…
uang bisa dicari lagi yang penting anak-aak senang dan perut pun kenyang.
Devi said…
Mantabbbsss,,sedap sekali.
Wildan said…
Wuooowww..amboi yumii

Popular Posts