First Time Isi Borang Bersama Staff LHDN!

Ni gara-gara semalam tersilap masuk No Pin e-filing, tak pasal-pasal pepagi saya sudah kena pergi LHDN Damanasara Perdana, hohoho. Dan ramainya lah manusia yang menyetelkan perkara pembayaran cukai disaat akhir. So, saya nak reset balik pin no. kenalah naik tingkat 3. Kat sini takdelah panjang sangat beratur seperti keadaan di tingkat satu. Tapi rata-rata yang datang memang nak isi secara on-9  bersama pegawai LHDN. Kot-kot takut salah isi, ada gak yang boleh bantu kat situ :P
 PC banyak, pegawai yang bertugas pun ramai...
 Yang beratur nak dapat no. pin baru pun agak ramai, gambar ni kelihatan tak ramai... Tapi setelah 10 minit saya menunggu makin ramai ya :p
Gambar pembuka selera, setelah penat sakan menunggu saya pun beli kek RV bersama cheese yang marvelous rasanya... 5 hengget jer, cukuplah buat alas perut yang tengah lapar tak sempat sarapan pagi dan juga merangkap makanan pembuka selera tengahari...

Memang tak senonoh, bila stress nak makan jer memanjang... hahaha...
Lepas tu duk bising..."Why arr why arr, badan saya nampak gemuk berisi?" Hik hik

Comments

ni keje ain ni kak ayu... buat kat e-filing tuk bos punye... hihi... tp kalau income sendirik lom lagi smpai tahap ni :)

Popular Posts