Tuesday, February 19, 2013

Hair Man Plant ~ Projek terkini my kids

Projek menanam rumput...
Macam dah takde tanaman hijau lain yang boleh ditanam agaknya...
Ni projek anak2 saya dengan mendapat bantuan penuh dari my laki...
Mentang2 umah sekarang takde tanah...
Deme rajin menanam rumput... Isk Isk...
Kalau menanam kangkung ada gak paedahnya, hahahah
Tapi ekceli dowang memang aim bila rumput tu panjang (yang tumbuh dari kepala),
dowang nak belajar trim rambut... Macam2 permainan kreatif luar jangkaan sekarang...
Yang bagusnya aktiviti ni "dapat mendidik anak lebih bertanggungjawab"---erkkk so tak nak kasi rumput tu mati kena disiplin..hari2 kena siram air... Hahahahahaha..
2 hengget lima puloh sen satu beli kat kedai DIY...
Harga bekas comel dan benih rumput :p




5 comments:

Ezna said...

uniknya la permainan ni :-)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hikhik bagus ne..mencintai kehijauan gitewww

Yatie said...

Ekkkk unik ni....

eB said...

im back.... rindu x? he3....
eB suker. cantek :)

Mama Zharfan said...

murah & comel!!!