Shopping Spree Lagik :) 2 minit unlimited amount, amik koooo

Ya arrrr
Alhamdulillah.....
Syukur sangat....
Sebab saya berpeluang menang shopping spree lagik...
Ni antara hadiah yang paling saya suka...
Walaupun ianya satu cabaran tapi bila mengaut tanpa pembeliaan memang sungguh mengujakan :)

Kali ni saya menang under Samsung..
Yang best tu modal saya guna paling murah dan guna voucher dari GIANT, heheheheh

Tapi cabaran ini adalah masa yang paling pendek saya pernah buat..
Hanya 2 minit....
Sangat giler...hahahaha
larik dari pintu depan ke rak nak amik barang pun saya rasa dah makan 1 minit, huhu

Tapi semangat yakin boleh tu ada...
Janji kita kena rasa hepi-hepi sebab nak kaut barang free...

Hasilnya dari satu troli, lepas dibayar oleh pihak penaja dapat 3 troli....
Gambateeeee
Hahahahahhahaha
 Antara kautan saya...
 Ini juga...
Yang takleh blah....apersal duk kaut FAIR n LOVELY berkotak2...
seb baik my adiks Echot dah jual ke semuanya :)
 Dan troli ini juga...Puas hati dapat 2 beskal :)
Terasa gagah memaut beskal 2 tangan lepas tu berlari2....
Pengurus besar SAMSUNG memberi ucapan ...
Bersemangat kitaorang mendengar, hahahahah

Lepas shopping spree, kami semuanya disajikan dengan breakfast berger Mc D..
Okla...sangat baik penganjur kali ni....
Paling penting penganjur pun nampak enjoy apatah lagi peserta ya tak..
Menyumbat2 dalam kereta adik...
 Ni semua bahagian saya...
Dan ini juga...

Bahagian adik saya separuh dari bahagian ni...kitaorang bagi dua siap2...heheheheh

Total yang dibelanjakan dalam 2 minit lagi seringgit RM2800... :) :)
Tapi ada lagi yang terbaik...cecah 6 K!!!
Barang apalah yang pemenang tu amikkan, huhuhu

Walauipun event ni bermula seawal pagi...lepas subuh saya dah terpacak kat GIANT USJ...saya tetap bersemangat walaupun malam sebelum tu saya tidur dekat 3 pagi....

Harap2..ada peluang saya menang lagi shopping spree tahun ini...dan anda juga :)
amin :) :)
Shopping Spree Lagik :) 2 minit unlimited amount, amik koooo Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 29, 2014 Rating: 5

6 comments:

  1. 2 minit ada yg dpt 6k? hebadzz.. grats. jadi ketagih pulak shopping spree ni kan?

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaa my dream winning

    ReplyDelete
  3. teringin na mng shopping spree... sgt terliur...

    ReplyDelete
  4. best tul cuma 2minit tu bole tahan pendek masa tp berjaya dpt lg sehinggit nk rm2800 mmg berbaloi2..tp yg dpt amik brg smp 6k tu mmg hebat tul...kuat angkat basikal smp 2 ye

    yg beanieplex tu rm 46 utk 3org okla..sbb kalo tgk seas biasa yg bkn thru beaniplex pn dh rm36..skali skala okla...nanti try la sbb umh ayu dkt ngan ou

    ReplyDelete
  5. Tabiklah Ayu.....siap dapat ambik beskal lagi tu!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.