Wednesday, February 11, 2015

My Ameer Dengan Muka Kagumnya Bila Melihat Aksi Akrobatik, Hihi

Ok, maafkan diatas tajuk yang ai tak tahu nak tulis apa...
hahahahahhahahahah
Ala2 tajuk ngan caption cam dah sama jer bunyi..
Ok, whatever....hahahahahha
Hari yang dimana my BZ mode is activate ON...
So, kita hapdet selaju yang mungkin ya...adek manes, abe sado semua...
My yang kecik si Ameer..
Memang suke buat mula2 a.k.a tanjat-tanjat giteww...
Ni mesti masa ai preggy kan dier bila bergambar suka buat muka..
Hmmm...

Tapi muka kagum ini bersebab uolls...
Sebab tengok aksi-aksi akrobatik..
 Nampak persembahan ni macam biasa jer kan..
Tapi jangan tak tahu....
 Ianya adalah sejenis seni yang dapat menukar2 beberapa kali topeng muka...
 Walaupun bagi ai takdelah magik sangat pun...
Tapi kagum tu tetap ada....
Kreatip betul..
Tukar2 topeng2 secara tiba2 pun boleh menarik perhatian orang...
Lebih 10 kali tukar topeng muka...
Saper tak rasa kagum kannn...

 Aktiviti ini sesuai orang yang mempunyai tahap kolestrol yang rendah...
Sebab ianya membabitkan aktiviti keseimbangan badan...

 Kalau ai bukan setakat nak seimbang..
Nak kayuh benda ni pun belum tentu mampu..
Hahahahahah

 Yang menariknya..
Die ada acara baling2 mangkuk sambil mengayuh beskal satu roda ni..

 Ni pun keseimbangan badan..
Tapi yang lagi stress nak buat sebab diseimbangkan badan dengan hanya menggunakan blok bongkah...

Ni pulak daya lenturan badan...
Semuanya ni adalah asas seni badan...
Biarpun nampak sukar..
Tapi kalau kita sentiasa praktis pasti kita mampu/boleh lakukan..
Dengan syarat...
Kena slim lah...

Hasil dari tengok akrobatik...
Semua pakat2 bersenam dengan membawa beban di belakang badan, hahahaha

Melihat abang dan kakaknya sebegitu...
Memang benar2 membuat my Ameer kagum...
Kagum tahap ultramen mebius kuasa 4...
Punya bolat biji mata tu kannnnn

Tu jer, sekian melaporkan...

3 comments:

shukran TQ said...

waa bestnyer .. hehe ,.. cute btul ..

#klik nuffnang #visit me on shukranzahari.blogspot.com ..happy blogging

AyuArjuna BiGoshh said...

shukran : arigato :)

zety said...

hadoii..puas tgk gambo yg akrobatik tu pki baju ikut kaler kulit.hahahaha.igtkn vogel tadi.hahaha