Cabaran Akhir Kempen Triple Shield Yang Mendebarkan

Produk berinovasi Nivea Men Cool Kick mampu memberi "Perlindungan Triple" terhadap peluh, bakteria & bau badan. Inovasi unggul ini mampu memberikan penyejukan maksimum & rasa selesa "ketiak" serta mampu mencegah pengumpulan peluh yang sering bertindak balas terhadap bakteria yang mana boleh menyebabkan bau badan terutama semasa cuaca panas.

**********
NIVEA MEN telah memulakan "cool kick" di - Kempen Triple Shield. - Kempen yang bermula sejak Januari  sehingga April 2015 yang di perkenalkan menerusi aplikasi FB berakhir di acara kemuncak cabaran yang mana 2 pasukan terbaik akan mempamerkan kemahiran mereka bertahan terhadap ancaman tiga kali ganda iaitu daripada peluh, bakteria dan bau badan. Permainan ini mampu menyerlah ciri-ciri kemodenan NIVEA MEN yang direka bentuk untuk memenuhi keperluan setiap manusia.
"Permainan Triple Shield direka bukan sahaja untuk merasai keseronokan dalam bermain tetapi ianya juga menyerlahkan 3 ancaman umum yang kebanyakan manusia hadapi dan sekaligus memberi kesan kepada keyakinan mereka dalam kehidupan sebenar. Permainan ini memerlukan 2 pasukan dengan 3 orang ahli untuk menyerang menggunakan 3 bola yang mewakili ancaman tiga perkara; peluh, bakteria dan bau badan. Perisai triple yang diberikan kepada setiap pasukan bertindak sebagai satu bentuk pertahanan. Pada akhir permainan, pasukan yang berjaya mempertahankan diri dari 3 ancaman menggunakan perisai triple memenangi permainan " kata Encik Ng Hock Guan, Country Manager Beiersdorf Malaysia dan Singapura di Finale  Nivea Kick Cool.
Ok, uolls... Kami juga telah menyahut cabaran NIVEA MEN untuk sama-sama beraksi dalam "friendly-match" yang dianjurkan khas buat para media.
Pemilik-pemilik kaki di atas, ngeeeeee
Sepanjang tempoh perlawanan yang berlangsung di Blue Concourse Sunway Pyramid. Para pengunjung juga boleh menyertai beberapa aktiviti yang disediakan oleh pihak NIVEA. Antara yang menarik perhatian bergambar di photobooth ini :)
Carta kedudukan setiap kumpulan sentiasa dikemas-kini sepanjang berlangsungnya perlawanan.

**********
Sebanyak 217 pasukan dari pelbagai kolej didaftar melalui siri pameran bergerak dari 10 Mac hingga 9 April 2015. Untuk pengetahuan uolls ya, pertempuran acara kemuncak berlangsung di Sunway Pyramid Blue Concourse telah menawarkan hadiah keseluruhan bernilai RM 50,000. Sebanyak 64 pasukan berjuang melalui pusingan pertama pada 11 April dan 32 pasukan terbaik berjaya mara ke peringkat seterusnya yang berlangsung pada 12 April. Sehinggalah 16 pasukan berjaya ke pusingan separuh akhir dan akhirnya 8 pasukan terhebat antara yang hebat berjaya menempatkan diri ke acara Grand Finale. Sekaligus berpeluang merebut 3 hadiah utama.
Pada acara kemuncak, 12 ahli media yang bertuah (ehem) juga telah diberi peluang untuk mencuba Triple Challenge Game melalui perlawanan persahabatan. Kesemua mereka menerima 1 hari pengalaman juruterbang eksklusif untuk terbang di sekitar bandar KL dan pasukan yang memenangi perlawanan itu juga membawa pulang Nivea hamper bernilai RM300 dan voucher NIKE bernilai RM100.
We all juara amik gambar untuk bergaya jer, realiti dalam bermain... Bak kata Kak Ella "Sangatlah makyongggg..." kahkahkahkah

Beberapa aksi di acara gelanggang...
Berentap dalam gelanggang yang menggerunkan mendebarkan...
Ini kumpulan yang paling lawak dalam banyak pasukan yang datang bertanding. Ok, kumpulan media "3M"... Hahahahahahaha
Memang mendebarkan uolls... Sado memasing...
Daya tumpuan, fokus, kehebatan membaling dan mengelak, antara kunci pasukan yang mampu bertahan lama di gelanggang...
Gaya pengguna NIVEA MEN - penuh rasa keyakinan!
Fokus dan bertindak dengan menyerang musuh!
Sementara menunggu kepututusan perlawanan, terdapat beberapa selingan persembahan.
Syabas 3M dari kumpulan media...
Juara Triple Shield 2015, tahniah!!!
VIP bersama para pemenang utama :)

Hadiah Utama: RM 10,000 + produk Nivea bernilai RM500
Hadiah kedua: RM 5,000 + produk Nivea bernilai RM500
Hadiah ketiga: RM 3,000 + produk Nivea bernilai RM500

*Sumber pics: Sendiri, FB Nivea Men, FB para media yang menghadiri, arigato!

Keterangan lanjut mengenai produk dan aktiviti Nivea Men boleh klik --NIVEA MEN

Cabaran Akhir Kempen Triple Shield Yang Mendebarkan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 16, 2015 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.