TECHBIZ@Malaysia IT Fair:Seminar dan Platform Perniagaan

Malaysia IT Fair 2015 kembali lagi yang mana akan berlangsung dari  28 Ogos sehingga 31 Ogos bertempat di Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur.

Siapa yang sepatutnya hadir?.....
Semua lapisaan masyarakat yang berada dalam bidang IT secara langsung taua tidak langsung...

Ini kerana Buat pertama kali Malaysia IT Fair memperkenalkan segmen baru iaitu Techbiz@Malaysia IT Fair "A New Business Platform combining Exhibition and Seminar". Untuk pengetahuan semua Techbiz adalah satu cabang bagi menyediakan keperluan yang berkaitan dengan Business IT Solutions and Hardware. 

Apa yang lebih menarik pameran IT business-to-business yang menyeluruh ini membolehkan para pengunjung dan pengguna IT dapat memahami lebih mendalam lagi mengenai teknologi terkini termasuk berkaitan keselamatan rangkaian, virtualisasi, cloud computering, dan banyak lagi ilmu dan perkakasan yang sesuai dengan keperluan perniagaan anda serta untuk kegunaan individu


Kemeriahan di acara kemuncak Malaysia IT Fair ini dengan kehadiran YB Dato' Jailani bin Johari, Timbalan Perdana Menteri Kementerian Telekomunikasi dan Multimedia.


Jadi uolls jangan lepaskan peluang untuk menghadiri MITF 2015. 
Pastikan uolls semua mendaftar SEKARANG...!!! 
Ini kerana setiap pendaftaran awal, anda akan berpeluang untuk memenangi hadiah misteri dan yang paling penting anda telah menempatkan nama anda untuk menghadiri Techbiz sebelum kuotanya penuh.

Ingat ya....
Techbiz@Malaysia IT Fair
Tarikh : 28 - 31 Ogos 2015
Tempat : Mid Valley Exhibition Centre ( MVEC )
MASUK ADALAH PERCUMA .!

Untuk maklumat lanjut berkaitan Techbiz@Malaysia IT Fair, uolls boleh rujuk ke Facebook, laman web rasmi dan Instagram rasmi Malaysia IT Fair seperti yang dikongsikan :)

Official FB: Malaysia IT Fair
Official Website : Malaysia IT Fair
Official Intagram : malaysiaitfair


TECHBIZ@Malaysia IT Fair:Seminar dan Platform Perniagaan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 16, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.