Saturday, November 7, 2015

Kaison Yang Berhantu!!!

Siyes sebagai perempuan biasa-biasa..
Saya terlalu seram bila berada di sini...
Apatah lagi..
Dengan kesejukan di seluruh ruang..
Dengan kelihatan mereka yang datang berbisik-bisik..
Dengan kesuraman cahaya didalam premis....
Dengan lambaian cashier yang memanggil..

*
*
*
*
Siyes...menakutkan..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
seram tengok banyak betul benda-benda yang cantek kat Kaison ni...\
Seram giler, dahlah bawak duit tak banyak...
Kahkahkahkah..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Takut tak tahan nafsu muhalazohhh...
adoihai....
Ater barang kat Kaison ni semua comey2 dan chantek..
Cikedaut uolls!!








Harga not bad...
Murah juga..
Siyes tak mahal...
Lagi2 mereka yang suka menghias rumah, Kaison ni wajib di terjah!

Rasa nak lawat Kaison ni sebulan sekali, 
Biarpun sekadar melihat dan cuci2 mata, memang bagus untuk terapi untuk hati lebih tenang dan hepi!

4 comments:

Mama Zharfan said...

My fav ni

adianiez AIDA said...

Sgt la betul.
Aida br 2-3 kali masuk kaison mahkota parade tu.
Hu hu hu memang menyeramkan poket mr.asben :-)

Norfanil said...

Perghh.. kalau pergi ni harus borong..
sesuai la nak hias bilik anak..
mujur takde anak lagi..

Jom join Giveaway kat sini.. Hamper RM100 untuk dimenangi -> http://goo.gl/08c6Tg

AyuArjuna BiGoshh said...

mz- my fav place too

aida-kannn berantooo hiks

norfa- blh start kumpul dahhh hehe