Entri Emo Takde Gambar :( | Penangan Windu Nak JUmpa BFFs

Bulan 9, first week memang saya belasah hepi habis, sebab rayakan.
Balik jer KL, pehhh hidup saya dipenuhi keserabutan kerja yang melampau:

1. Saya kena ganti banyak jam kelas memandangkan semester nak abis, cuti yang lepas banyak so silibus tak sempat nak habiskan. Dan, alhamdulillah hari ni kelas terakhir saya, mula esok saya tak mengajar lagi sehinggalah ke bulan depan. Kalau saya dapat kelaslah (untuk semester pendek), kalau tak lagi 3 bulan saya akan kembali mengajar.

2. Saya sekarang tengah stress + menahan malu proposal PHD still pending, sebab saya tak cukup sumber. Saya stuck dalam melahirkan idea. Conclusion ada, objektif tak kukuh mana. Malu saya ngan Dr. Fauziah dan juga mama Mira...Mira tolonnnnnnnnnnnnng.....(Prof dah sms i, huhu). Takleh nak carik masa gi library atau mana2 sumberpun, sebab utama student saya kat sini nak exam~consultation hours saya memang penuh dengan appointment :(

3. Rumah lepas raya bukan makin cantek tapi makin bersepah. Adoihai nak cari masa nak kemas tak tahu biler. Kemas sini sat lagi anaknda2 die duk perang situ...stress woii tengok rumah!

4. Aktiviti grand mahallah yang menuntut saya bekerja lebih masa. Memang happy tapi saya terpaksa tangguhkan kerja lain bagi memastikan event yang dirancang berjaya ngan sukses.

5. Adek saya kawin. Tapi siyesla saya takdelah membantu pung. Cuma jadi pendengar luahan adik2 jer. Mana yang boleh saya bantu..saya bantu dah adikkan saper lagi kalau tak kakak die yang perlu ada di sisi bila perlukan apa2...**kredit tu mak sha die memang wedding planner terbaek!!

6. Marking..marking...tahap nak muntah dah ni...

Tapikan tadi pagi bila saya baca entri my BFF Mira http://emmira.blogspot.com/2011/09/i-am-just-happy.html, terus mood hepi dan hati berbunga-bunga... Siyes lah windu giler nak lepak2 dengan mereka2 ini. Hilang stress yop, kalau kitaorang bercakap rasanya masa tu cepat jer berlalu...biler wei nak gather2 ni hehehe :)

p/s: Tak sabar nak tengok Suzz terkini, mesti slim melim...
p/s/s: Mira I nak bluetooth aura u berbanyak2...
p/s/s/s: Ezna, I cam nak carik pasu bunga untuk diletakkan sebelah TV plasma baru u (buat hiasan), hik hik.
Entri Emo Takde Gambar :( | Penangan Windu Nak JUmpa BFFs Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 21, 2011 Rating: 5

4 comments:

  1. tu lah...bila kita boleh jumpa2 yer...i dh start kelas ni...and segala mak nenek keje menimbun atas meja i ni....

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.