Rahsia Saya Mengekalkan Kecergasan Di Bulan Ramadhan

Bulan puasa tahun ini agak memenatkan. Perjalanan setiap hari pergi dan balik dari Shah Alam- Petaling Jaya- Shah Alam yang bermula seawal 6.30 pagi memang menguji daya tahanan dan kesihatan badan saya. Apatah lagi, sepanjang bulan ramadhan tahun ini, saya perlu bangun seawal 4.00 pagi untuk menyediakan sahur. Dan juga saya tidak akan melepaskan peluang memasak sendiri untuk juadah berbuka. Bayangkan kehidupan saya sebagai seorang ibu yang mempunyai 6 orang anak yang begitu "hectic" jadual hariannya :)

Mujur saya diperkenalkan denhan produk Jus Orlin keluiaran Alludra International. Minuman campuran botanik halal ini dirumuskan khas buat wanita diperbuatkan daripada bahan-bahan semulajadi, antaranya seperti kurma dan madu.

Saya mengambil 2 sudu makan sewaktu bersahur dan sebelum tidur. Paling penting saya sangat sukakan rasanya, kekuatan kepada rasa manis kurma yang asli. Ianya juga mempunyai bau yang neutrel (tidak langsung berbau ubatan dan sebagainya)

Seolah mengambil madu setiap hari tapi sebenarnya ianya merupakan ekstrak dari hidupan botani seperti buah kurma, madu, sarapat, kologen dan sebagainya.

Lebih seminggu saya mengambil minuman kesihatan ini secara konsisten, saya dapati badan saya lebih cergas dan bertenaga. Ianya juga membantu mengatasi masalah saya yang sering sakit kepala dan mengantuk terutama di waktu tengahari. Yang mana kini, saya lebih ceria dan tidak lagi mengalami masalah kelesuan terutama di waktu kerja.

Saya juga tidak mudah lapar biarpun seharian berpuasa. Keadaan ini sangat membantu saya dalam menjaga penampilan badan (mengharapkan penurunan badan selepas sebulan berpuasa, hehehe)

Melihat sendiri khasiat yang diperolehi dari Puan Arifah, selaku "founder" dan pengguna minuman khasiat ini. Tidak hairanlah Puan Arifah kelihatan cukup bertenaga dan awet muda. Siapa sangka wanita genit ini sudah berusia 40-an sedangkan rupa parasnya jauh nampak lebih muda dari usianya. Oh maiii, jeles saya, hihihi... 

Kami dah mencubanya....
Wah memang excited!

Untuk pengetahuan semua, Jus Orlin sangat membantu;

* Dapat meningkatkan tenaga dalaman (ahemmmm)
* Meningkatkan keinginan seksual...(aummmmm)
* Menaikkan, menegangkan dan mmenganjalkan payudara
* Mencantikkan pinggul
* Mengetatkan otat faraj
* Menstabilkan masalah horman wanita..
* Mengecutkan rahim (bagus untuk orang lepas bersalin)
* Mengurangkan keputihan..
* Awet muda (wooot wooot)
* Meremajakan kulit dan berseri :)
* Menghasilkan bentuk badan ideal (phewiiit)
Saya dah cuba...
Saya dah rasai perubahannya..
Saya dah lebih bertenaga dari biasa ..



Rahsia Saya Mengekalkan Kecergasan Di Bulan Ramadhan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 29, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.