Kehebatan TRIKSTARS di Sunway Lagoon

Bersedialah untuk terpesona dengan TRIKSTARS pertunjukan silap mata bertaraf dunia,ilusi, komedi dan muzik yang bakal diadakandi Amphitheatre Sunway Lagoon Malaysia, bermula pada 5 Disember sehingga 20 Disember 2015. Untuk pengetahuan semua persembahan teater ini dibawakan khas oleh impresarios teater terkenal di peringkat antarabangsa iaitu Dion and Randall International.

Untuk persembahan berprestij ini, kita akan dapat saksikan 6 ahli silap mata terbaik dari  Las Vegas dan Eropah. Antaranya di TRIKSTARS kita akan menyaksikan The Wizardry of Phelston Jone, seorang ahli silap mata hebat yang bakal menawan hati penonton dengan pertunjukan silap mata "playful picks" serta ilusi dan turut disertakan dengan beberapa aksi komedi.

Selain itu,  Sylvester the Jester, seorang ahli silap mata Amerika, terkenal dengan kehebatan beliau memainkan peranan watak kartun, dan kali ini beliau akan muncul sebagai watak Raja Charles Troupe, sekumpulan orang muda yang bermain permainan yang luar biasa "Razzle Dazzle" .


Di TRIKSTARS kita bakal menyaksikan juga persembahan World Champions of Magic yang mana satu era baru kombinasi penceritaan, visual dan magis. Kemunculan "‘Coolest Magician on Planet Earth ialtu, Rudy Coby (seorang yang sangat lucu) , Sebastian &  Kristina (multi award winning dancers)  dan pastinya kita juga akan terpukau dengan lontaran suara  J’aime Holland penyanyi Jazz yang berasal dari Australia.


“As Asia’s one-stop fun destination, we are truly proud to be hosting these many great magicians on one stage, making Malaysia so magical this year end. As such, in line with Cuti-Cuti Malaysia, we want to make a point that the locals can enjoy so many great things here without having to travel far. We believe TRIKSTARS is a wonderful way to cap an exciting year for us at Sunway Lagoon, as we look forward to bigger and better things to come in 2016. To further make this a magical experience, we are encouraging Malaysians to nominate their loved ones or preferred charity organization to win a free show on us through our With Love, Sunway Lagoon campaign,” 

Sean Choo, General Manager of Sunway Lagoon.

Kata ucapan dan sedikit penerangan tentang TRICKSTARS dari pihak Dion and Randall International.

Sedikit pertunjukan preview dari ahli silap mata yang bakal membuat pertunjukan di TRICKSTARS!
Memang hebat uollls...



*Part saspen yang mana blogger Sohoque di culik!


Dalam kiraan berapa saat..1,2.3

Tadaaaaa

Nampak bukan apa yuang hilang di badan Encik Sohoque...

Sebastian &  Kristina


Kristina masuk ke dalam kotak...

Dan begitu banyak payung disumbat ke dalam kotak...

Berjaya juga keluar dari kotak tanpa sedikit pun kecederaan..


2 jam persembahan dengan 14 pertunjukan yang akan bermula dari 5 sehingga 20 December 2015 bermula jam 8.00pm. Harga tiket untuk  TRIKSTARS - RM70 untuk kanak-kanak dan  RM94 untuk dewasa.

TRIKSTARS, Sunway Lagoon juga ada menganjurkan peraduan yang mana perserta boleh memenangi tiket TRICKSTAR dengan cara kongsikan poster “With Love, Sunway  Lagoon”dan juga ceritakan tentang "your love one" tidak lebih dalam 100 patah perkataan. Dan jangan lupa tag “Sunway Lagoon, Malaysia” bersama hashtag #SLWITHLOVE. Peraduan ini akan berlangsung dari 30th November sehingga 14th December 2015 setiap hari bermula 11am sehingga
4pm. Pemenang harian akan diumumkan keesokkan harinya.

Jangan lupa sertai uolls!!

TRIKSTARS  turut ditaja oleh Coca Cola, Nestle, Milo and 100 Plus. Untuk keterangan lanjut boleh hubungi Sunway Lagoon di talian +603-5639 0000 ataupun layari Sunway Lagoon’s website www.sunwaylagoon.com ataupun Facebook page  www.facebook.com/SunwayLagoonMalaysia.
Kehebatan TRIKSTARS di Sunway Lagoon Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 28, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.