Membantu Mereka Yang Kelaparan

Bersempena dengan "Knorr Festival of Flavours", satu kempen kalaborasi antara Knorr dan "Stop Hunger Now Malaysia" telah diadakan bagi membantu mereka yang kelaparan . Setiap kupon berharga RM10 yang dijual akan dijanakan kepada satu hidangan penuh khasiat buat mereka yang memerlukan makanan (yang sentiasa hidup dalam kelaparan)

Setiap kupon yang kita beli RM10 itu sebenarny adalah bersamaan dengan 10 hidangan berkhasiat yang akan kita sumbangkan kepada rakyat Malaysia yang kekurangan makanan berkhasiat.


Pelbagai makanan lazat disediakan antaranya seperti  lauk ayam masak cili api, kari ayam, sup seafood, sup ayam dan sayur campur.

Misi untuk membekalkan makanan kepada 50240 mereka yang berlapar!

Produk Knorr juga ada dijual bersempena dengan kempen ini dan para pembeli boleh juga mencuba resepi yang disyorkan serta untuk jumlah pembelian tertentu hadiah apron esklusif Knorr juga akan diberikan.

Demo masakan oleh peserta Master Chef iaitu Jasbir Kaur bersama chef khas dari Knorr.
VIP, pihak pengurusan Giant dan chef bergambar kenangan penutup bagi pelancaran.

Dan Knorr sentiasa komited untuk membawa perisa dalam kehidupan, dan kita sebagai rakyat Malaysia haruslah menyokong terutama kepada masyarakat Malaysia yang masih hidup dalam kelaparan!

Kredit pic : Ainul Fadzilah Mustafa dan suami :)
Membantu Mereka Yang Kelaparan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 03, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.