Program Keahlian Regular Farmasi CARiNG



Baru-baru ini saya telah menghadirkan diri ke majlis pelancaran Program Keahlian Regular CARiNG. Program ini mula diperkenalkan pada bulan Januari 2018. Dibangunkan bersama dengan Capillary Tech, Program Keahlian Regular CARiNG adalah aplikasi berasaskan mudah alih yang bertujuan untuk menjangkau and berhubung serta memberi ganjaran kepada pelanggan dalam satu penyelesaian. Dengan pelancaran aplikasi ini, syarikat ini bersedia untuk memberi perkhidmatan kepada pelanggan mereka di kedai fizikal dan online, sambil mengekalkan platform CEM (pengurusan pengalaman pelanggan) yang berkesan.


Program ini adlah berasaskan mudah alih dan sedia untuk dimuat turun secara percuma di App Store untuk peranti Apple atau Google Play untuk peranti Android. Setelah melancarkan aplikasinya dan memberi butiran peribadi asas, pengguna akan diberikan keahlian seumur hidup dan juga diberi 200 mata ganjaran sebagai permulaan supaya mereka dapat mengumpul dan kemudiannya digunakan untuk menebus Baucer Tunai CARiNG.

Aplikasi Program Keahlian Regular CARiNG lebih daripada sekadar 'kad keahlian digital'. Pengguna boleh mengikuti perkembangan terbaru dan promosi dari Farmasi CARiNG yang tidak boleh dilepaskan. Di skrin 'HOME' aplikasi, para pengguna dapat mengakses berita terkini mengenai kesihatan dan pemakanan, yang dikhaskan oleh pakar-pakar kesihatan. Pelbagai berita mengenai pameran bergerak biasa, pemeriksaan kesihatan percuma, ceramah dan bengkel percuma juga tersedia di skrin ini. Dalam usaha untuk mengurangkan penggunaan kertas, buletin suku tahunan hanya satu klik dari skrin 'HOME' aplikasi tersebut.

Dengan lebih daripada 114 cawangan Farmasi CARiNG di seluruh negara dan masih mengira jumlah cawangannya, pengguna mungkin merasa kesal dan menghadapi kesukaran mencari cawangan terdekat. Butang 'LOKASI' dalam aplikasi ini membolehkan pengguna mencari cawangan Farmasi CARiNG yang terdekat dan menyimpan cawangan kegemaran mereka untuk rujukan masa depan.

Butang 'BAUCER' dalam aplikasi memaparkan semua baucar dan butiran pengguna yang tersedia, jadi anda tidak perlu lagi untuk menyimpan dan menguruskan beberapa baucar secara fizikal pada satu masa. Jangan bimbang untuk mencari baucar yang hilang atau meninggalkan baucer untuk tamat tempoh! Pada hari ulang tahun mereka, pengguna diberi ganjaran dengan baucar hari jadi sebanyak
RM5 dan juga menerima 3x mata ganjaran kelahiran untuk semua pembelian mereka.

Sebagai kad loyalti electronik, aplikasi ini memberi faedah kad biasa tanpa kerumitan dan bagasi. Klik pada butang 'AHLI' aplikasi ini akan mendedahkan nombor keahlian pengguna, kod bar untuk pengimbasan dan mata ganjaran yang terkumpul untuk penebusan.








Dengan era membeli-belah dalam talian kini, secara semulajadi aplikasi CARiNG menyediakan butang 'E-STORE' yang mengarahkan pengguna terus ke kedai online Farmasi CARiNG dan mereka boleh mengelak dari kesesakan orang ramai dan lalu lintas, untuk pengalaman membeli-belah yang damai dan lebih selesa di rumah.


Mengakui bahawa kebanyakan pengguna telah dibanjiri dengan pelbagai kad keahlian loyalti, Pengarah Urusan Pengurusan Runcit Farmasi CARiNG Sdn Bhd, Encik Chong Yeow Siang, bercakap dengan para tetamu semasa pelancaran rasmi Aplikasi Program Keahlian Regular CARiNG di pusat membeli-belah 1 Utama, "Apakah kegunaan kad keahlian loyalti jika ia hanya duduk di rumah bersama-sama dengan dua puluh kad keahlian yang lain? Pada zaman ini, tiada siapa yang meninggalkan rumah tanpa telefon bimbit mereka, jadi Aplikasi Program Keahlian Regular CARiNG kami sentiasa boleh diakses setiap masa!"
Pada pelancaran itu, jenama seperti Tiger Balm, Allergan, Scotts, Blackmores, Dermareen, Avene, QV, Splat, Jordan, Cypress Medi, GoodMorning, Body Buddy, Hiruscar and Brand’s telah mengambil bahagian untuk mempamerkan produk mereka dan memberi pendedahan kepada para tetamu tentang produk mereka. Para tetamu juga disajikan dengan penampilan yang sangat menghiburkan iaitu Mr Bean Malaysia dan persembahan tarian. Mereka juga dapat bertemu dengan tetamu undangan selebriti; pelakon dan pengacara TV, Dynas Mokhtar, DJ radio 988 dan pengacara 8TV, Cheryl Lee Xin Yi. Kedua-dua selebriti ini juga berkongsi pengalaman dengan menggunakan Aplikasi Program Keahlian Regular CARiNG.


"Sebagai pengacara untuk pemuliharaan alam sekitar, saya suka bahawa aplikasi ini tidak menggunakan kertas untuk surat berita, risalah promosi dan kad plastik yang berakhir di tapak pelupusan sampah. Secara keseluruhan, saya suka aplikasi ini kerana ianya mempunyai aplikasi all-in-one untuk kemas kini berita, keahlian, perbelanjaan dan pengurusan baucer terkini. "Kata Dynas semasa sesi interaktif dalam acara tersebut.

Maklum balas positif disuarakan juga oleh Cheryl yang berkata, "Saya mempunyai banyak kad keahlian yang saya tidak pernah menggunakan kesemuanya kerana saya akhirnya menyimpan di rumah, kerana kad-kad keahlian ini mengambil begitu banyak ruang dalam beg saya, secara kolektif. Pada akhirnya, saya fikir ia tidak mendatangkan sebarang keuntungan untuk mempunyai kad keahlian yang banyak kerana saya tidak pernah menguruskan sebarang mata atau menggunakan diskaun ahli. Malah, saya telah berhenti menyertai program kad keahlian loyalti kerana alasan ini. Tetapi aplikasi ini menjadi nafas baru kerana ia menangani masalah utama dengan kad keahlian dan malah ia juga memberi saya banyak bonus! ".
Dengan pelancaran Aplikasi Program Keahlian Regular CARiNG ini, kami berharap untuk menjadi lebih dekat dengan pelanggan kami dalam memberikan perkhidmatan dan produk yang lebih baik, sambil memberikan ganjaran kerana mempercayai kami dengan keperluan kesihatan dan perubatan mereka," kata Encik Chong.


Sertai acara pelancaran Aplikasi Program Keahlian Regular CARiNG di pusat membeli-belah 1Utama Ground Floor Centre Court (Old Wing) dari 28 Mac - 1 April 2018 untuk tawaran yang lebih menarik sambil mengumpulkan mata untuk menebus baucar tunai.


Tentang Farmasi CARiNG
CARiNG Pharmacy Retail Management Sdn Bhd terutamanya mengendalikan rangkaian farmasi masyarakat di bawah jenama 'CARiNG' di Malaysia. Farmasi kami membawa produk farmaseutikal, produk penjagaan diri serta peranti perubatan dan penjagaan kesihatan.
Di farmasi CARiNG, misi kami adalah untul menyediakan perkhidmatan farmasi yang paling profesional dan inovatif serta produk berkualiti tinggi dan kos efektif kepada pelanggan kami. Kami berhasrat menjadi pemacu dan promoter gaya hidup sihat dalam komuniti yang kami berkhidmat.



PR by EverQuest
Website: http://www.everquest.com.my
Facebook: https://www.facebook.com/EverQuestMarketing

Program Keahlian Regular Farmasi CARiNG Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 01, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.